Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Zoiets verzin je niet

Hoe je succesvol nieuwe producten lanceert

Ingenaaid Nederlands 2010 1e druk 9789058778949
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In dit boek komen alle onderdelen van het innovatieproces aan de orde. Het bevat een rijkdom aan succesverhalen, flops, tips, trucs en valkuilen. Waarom verkoopt een auto voor 2000 euro niet maar dezelfde auto voor 6000 euro wel? Komt dat alleen maar door de striping? En had u dat kunnen voorspellen?
'Zoiets verzin je' niet is een praktische gids voor de professional en een onthullende kijk in de keuken voor de geïnteresseerde consument.

Specificaties

ISBN13:9789058778949
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:159
Druk:1
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Zoiets verzin je niet
Gijs Niezink | 22 juni 2011
Jurriaan Tas is productontwikkelaar en marketingspecialist met een no-nonsense manier van werken. Toen ik tijdens een sessie voor één van mijn opdrachten met hem werkte, viel zijn pragmatische aanpak en zijn verfrissende, heldere kijk op de zaken die we behandelden, mij direct op. Zijn 25 jaar ervaring op het gebied van het ontwikkelen van nieuwe concepten, het verkennen van nieuwe markten en het adviseren van bedrijven om innovaties te stimuleren heeft hij samengevat in 'Zoiets verzin je niet; hoe je succesvol nieuwe producten lanceert'.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Jurriaan Tas

Jurriaan Tas (1959) is al ruim 25 jaar actief als marketing en communicatiespecialist. Hij is werkzaam geweest voor grote bedrijven als Bacardi-Martini, Wessanen en DSM en richtte in 1996 zijn eigen consultancybedrijf Oil & Pepper op. Hij concentreert zich vooral op nieuwe activiteiten voor opdrachtgevers, zoals het ontwikkelen van nieuwe producten, het aanboren van nieuwe doelgroepen of het openen van nieuwe marktgebieden. Jurriaan Tas heeft gewerkt in 20 landen op 3 continenten.

Andere boeken door Jurriaan Tas

Inhoudsopgave

Voorwoord

Inleiding

Hoofdstuk 1 - Organisatie: je moet het wel willen
Mensenwerk
Organisatiebelang en eigenbelang
De juiste persoon op de juiste plaats
Aandacht maakt macht

Hoofdstuk 2 - Markten: op de goede plek zoeken
Wie bij zijn leest blijft zal altijd schoenen maken
Make your brand sweat
Hand in hand

Hoofdstuk 3 - Concepten: op de goede knop drukken
Idee of geen idee
Er was eens een behoefte
Op ieder potje past een dekseltje

Hoofdstuk 4 - Ontwikkeling: naar de bal blijven kijken
Waar staat dat eigenlijk?
Organisatie verdeeld door een gemeenschappelijke taal
Beter goed geleend …
De lange arm

Hoofdstuk 5 - Aandacht en expertise: operatie geslaagd, patiënt overleden
Het kind en het badwater
Halen waar het goed is

Hoofdstuk 6 - Synergie: van weggeven is nog nooit iemand rijk geworden
Penny wise & pound foolish
Het moment

Nawoord

Bijlage
Innovaties in heden, verleden en toekomst

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zoiets verzin je niet