, ,

Setting up a Strategic Communication Plan

Paperback Engels 2004 1e druk 9789059312333
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Dit boek reikt een zesstappenplan aan om communicatieproblemen te analyseren en strategieen te bepalen.

Specificaties

ISBN13:9789059312333
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:112
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:20-8-2014

Lezersrecensies

3.0 van de 5
1 stem
0
0
1
0
0

Over Marita Vos

Marita Vos is hoogleraar 'Organisational Communication' aan de Universiteit van Jyvaskyla in Finland, consortiumcoördinator van een internationaal EU- gefinancierd onderzoeksproject over crisiscommunicatie en participant in diverse andere onderzoeksprojecten. Zij promoveerde op het onderwerp 'corporate image' bij de Wageningen Universiteit, na er cum laude te zijn afgestudeerd in de Voorlichtingskunde. Ze werkte als consultant en communicatiemanager bij nationale sectororganisaties en als lector Overheidscommunicatie bij de Hogeschool Utrecht. Ze schreef diverse boeken en artikelen over communicatiemanagement.

Andere boeken door Marita Vos

Over José Otte

Dr. José W. Otte MBA werkte als waarderend onderzoeker met een bedrijfskundige gedragswetenschappelijke achtergrond. Zij faciliteerde sociale innovatie door het introduceren van dialooggroepen waarin gewerkt werd met bijzondere vragen. Ze was verbonden aan Mizu. José geniet inmiddels van een welverdiend pensioen, en recenseert geen boeken meer.

Andere boeken door José Otte

Inhoudsopgave

Introduction

Stage 1 The Assignment

1.1 The client formulates the problem
1.2 Collaboration meetings

Stage 2 Situation analysis

2.1 Internal and external analysis
2.2 Bottlenecks and the core problem
2.3 Formulating the policy goal

Stage 3 Communication analysis

3.1 Analysis of the parties involved
3.2 The role of communication
3.3 Communication goals

Stage 4 Target groups and objectives

4.1 Target groups.
4.2 Communication objectives

Stage 5 Communication strategy

5.1 The key idea
5.2 Communication instruments

Stage 6 Organisation

6.1 Planning in broad terms
6.2 Budgeting in broad terms
6.3 Procedure
6.4 Research and evaluation plan

Conclusion

Case study: Municipal waste policy

Recommended literature

Index

About the Authors

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Setting up a Strategic Communication Plan