

Gyuri Vergouw is econoom, organisatieadviseur en toezichthouder. Hij is actief als managementconsultant en is een veelgevraagd spreker over managementvraagstukken in binnen- en buitenland. Vergouw heeft vele artikelen over management en het adviesvak gepubliceerd en is sinds 1997 als hoofdredacteur verbonden aan ManagementSite.nl.
Meer over Gyuri VergouwDe digitale manager
Hoe overleeft de professional de Internet revolutie
Ingenaaid Nederlands 1998 9789074885157Samenvatting
'De digitale manager' richt zich op druk bezette managers en professionals die snel en effectief het beste uit internet willen halen. Het boek kan met een beperkte kennis van Internet gelezen worden. Het is voor de manager en de professional, die meer wil dan alleen e-mailen, maar niet weet waar te beginnen. Geen technische verhandelingen of vage toekomstvisies, maar direct toepasbare voorbeelden en tips. Gyuri Vergouw geeft antwoord op de volgende vragen:
- Hoe kan ik snel vinden wat ik zoek?
- Hoe kan ik geld verdienen met Electronic Commerce?
- Hoe kan ik bijblijven op mijn vakgebied?
- Hoe kan ik met Internet de bedrijfsprocessen stroomlijnen en kosten besparen?
- Hoe ontwikkel ik winstgevende sites?
- Wat doet de concurrentie?
- Wat maakt een website succesvol?
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. De digitale manager
2. Zoekmachines: spinnen in het web
3. De zichtbare hand: business research met Internet
4. Digitaal adviseren: kennis op de virtuele staat
5. Websites industrie, handel en dienstverleners: Internet; kans of bedreiging
6. Geld verdienen met Internet: Internet Icons
7. Kostenreductie met Internet: creëer een virtuele win-win situatie
8. Kernactiviteiten management: bijblijven met Internet
9. Winstgevende websites: return on Internet (ROI)
Epiloog
CV
Verklarende woordenlijst
Literatuurlijst
De beste websites
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan