Succesvolle e-mailmarketing
Versterken van loyaliteit - Verhogen van sales - Update juridische zaken en nieuwe cases: Derde herziene en geactualiseerde druk
Paperback Nederlands 2009 3e druk 9789076051260Samenvatting
E-mailmarketing is uitgegroeid tot een veelgebruikt instrument in de totale marketingmix. De mogelijkheden van e-mail om op effectieve en efficiënte wijze met uw klanten te communiceren zijn talrijk en het mooie is dat zij ook direct met u kunnen communiceren. Zo voegt e-mail waarde toe aan uw klantcontact. Wilt u succesvol zijn met e-mailmarketing, dan biedt het boek 'Succesvolle E-mailmarketing' u direct inzicht in de actuele regelgeving en praktische tips voor de juiste toepassingen en technieken.
Deze nieuwe druk is aangepast aan de nieuwe wet op e-mailcommunicatie die inging op 1 oktober 2009.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. E-mailmarketing: een introductie
2. Strategie- en conceptontwikkeling
3. De uitvoering van direct e-mailcampagnes
4. Deliverability
5. E-mailmarketing en regelgeving
6. Wat je nog meer moet weten over direct e-mail
7. 76 tips voor succesvolle e-mailmarketing
8. Verklarende woordenlijst
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan