Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789077713945Samenvatting
Als u nog steeds denkt dat tevredenheid leidt tot klantbehoud, dan wacht u grote verrassing. Wilt u weten hoe u uw klanten keer op keer voor uw organisatie laat kiezen? Dan is dit boek een must.
In een zeer toegankelijke stijl vertelt de schrijver over de 10 belangrijkste inzichten en hoe deze in de praktijk worden toegepast. Een verrassend andere werkwijze die verrassend logisch is.
Iedereen die in een concurrerende markt werkt waar aanbestedingen aan de orde van de dag zijn, moet dit boek gelezen hebben. Het geeft strategische inzichten en praktische handvatten voor directie, managers, sales en operations. Meer dan 120.000 medewerkers - werkzaam binnen dienstverlenende organisaties van over de gehele wereld - gingen u voor.
De oorspronkelijke uitgave 'What Your Clients Won't Tell You And Your Managers Don't Know' is geschreven in 1995 en is nu in zijn vijfde druk. De Nederlandse bewerking is gedaan door Martijn Rozendaal en Marco Reijntjens van Tenacity Nederland
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
2. De hoeksteen van klantretentie
3. Het 'Right clients/right Terms' principe
4. Behouden waar je zo hard voor hebt gewerkt
5. De 'Lessons learned' uitdragen
6. Opstarten: een essentieel moment
7. De 'Transition meeting'
8. Sales en operations: interactie en communicatie
9. Als je klantretentie aan het toeval overlaat
10. Omgaan met verwachtingen van klanten
11. Professionele relaties opbouwen
12. Problemen oplossen en innoveren
13. De FreshEyes Review en het PostModern Audit
14 Voor klantretentie moet je gezond verstand ondersteunen met een goed proces
15. Appendix
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan