Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten

Paperback Nederlands 2011 9789077713945
10
Voormalig #2Totaal 16 dagen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 1016190 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Als u nog steeds denkt dat tevredenheid leidt tot klantbehoud, dan wacht u grote verrassing. Wilt u weten hoe u uw klanten keer op keer voor uw organisatie laat kiezen? Dan is dit boek een must.

In een zeer toegankelijke stijl vertelt de schrijver over de 10 belangrijkste inzichten en hoe deze in de praktijk worden toegepast. Een verrassend andere werkwijze die verrassend logisch is.

Iedereen die in een concurrerende markt werkt waar aanbestedingen aan de orde van de dag zijn, moet dit boek gelezen hebben. Het geeft strategische inzichten en praktische handvatten voor directie, managers, sales en operations. Meer dan 120.000 medewerkers - werkzaam binnen dienstverlenende organisaties van over de gehele wereld - gingen u voor.

De oorspronkelijke uitgave 'What Your Clients Won't Tell You And Your Managers Don't Know' is geschreven in 1995 en is nu in zijn vijfde druk. De Nederlandse bewerking is gedaan door Martijn Rozendaal en Marco Reijntjens van Tenacity Nederland

Specificaties

ISBN13:9789077713945
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:158
Uitgever:Tenacity
Druk:1
Verschijningsdatum:11-8-2011
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

4.9 van de 5
8 stemmen
7
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over John Gamble

John Gamble founded Tenacity in 1986.

Andere boeken door John Gamble

Inhoudsopgave

1. De 'Clients for Life' filosofie
2. De hoeksteen van klantretentie
3. Het 'Right clients/right Terms' principe
4. Behouden waar je zo hard voor hebt gewerkt
5. De 'Lessons learned' uitdragen
6. Opstarten: een essentieel moment
7. De 'Transition meeting'
8. Sales en operations: interactie en communicatie
9. Als je klantretentie aan het toeval overlaat
10. Omgaan met verwachtingen van klanten
11. Professionele relaties opbouwen
12. Problemen oplossen en innoveren
13. De FreshEyes Review en het PostModern Audit
14 Voor klantretentie moet je gezond verstand ondersteunen met een goed proces
15. Appendix

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Wat uw klanten u niet vertellen... en uw managers niet weten