

Dirk Visser is hoogleraar Intellectueel eigendomsrecht aan de Universiteit Leiden. Daarnaast is hij partner bij advocatenkantoor Visser Schaap & Kreijger, dat gespecialiseerd is in IE.
Meer over Dirk VisserTe Intellectuele Eigendom; de morele basisemoties van de IE : featuring John Doorzon als "de gemiddeld geïnformeerde, omzichtige en oplettende gewone consument"
Paperback Nederlands 2010 9789086920266Samenvatting
Beschouwingen over de Intellectuele Eigendom als 'Mandarijnenwetenschap' over basis emoties van de IE, subjectieve kwalificaties en onderbuikgevoelens. Met bijpassende illustraties van John Doorzon als de gemiddeld geïnformeerde, omzichtige en oplettende consument.
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan