Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Trouwe klanten bestaan (niet) wel!

Maak je klantrelatie disruptieproof

Paperback Nederlands 2020 9789089654175
Nog niet verschenen, verwacht op 15‑12‑2020
24,99

Samenvatting

Trouwe klanten zijn niet meer vanzelfsprekend. Hoe trouw is jouw klant eigenlijk als een nieuwe toetreder voor de helft van de prijs levert? Digitalisering en nieuwe businessmodellen maken dat overstappen naar een andere aanbieder heel eenvoudig is. Kernprobleem daarbij is dat veel organisaties zien dat de effectiviteit van hun merk en marketing steeds meer afnemen.

Om zeker te zijn van een duurzame klantrelatie moet je begrijpen wat de behoefte van jouw klant is. Niet door big data te analyseren, maar door vooruit te kijken, 'schaatsen waar de puck naartoe gaat'. Dit boek biedt een unieke methode: een sprint om agile te voorzien in de behoeften van jouw klanten.

Het biedt een fundamenteel andere manier om klanten te werven. Je creëert een beslissende strategische voorsprong op de concurrentie. Zo versterk je je klantrelatie. Trouwe klanten bestaan wel!

- Een ideale ‘sprint 0’ voor het ontwikkeling van relevante content, nieuwe platforms en geslaagde innovaties.
- Een must voor product owners, communicatieprofs en marketeers: iedereen die zich afvraagt of het budget wel écht goed besteed wordt.

Specificaties

ISBN13:9789089654175
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Druk:1
Verschijningsdatum:15-12-2020

Over Rob Punselie

Rob Punselie en Ellen Altenburg leiden customer experience-bureau ContentKings. Zij adviseren organisaties bij het oplossen van échte problemen van échte klanten. Met beproefde methoden als real customer journey, usability-tests en veldonderzoek. Ze stellen al 20 jaar de gebruiker centraal, volgens de Jobs to be Done-principes.

Andere boeken door Rob Punselie

Over Ellen Altenburg

Ellen Altenburg en Rob Punselie leiden customer experience-bureau ContentKings. Zij adviseren organisaties bij het oplossen van échte problemen van échte klanten. Met beproefde methoden als real customer journey, usability-tests en veldonderzoek. Ze stellen al 20 jaar de gebruiker centraal, volgens de Jobs to be Done-principes.

Andere boeken door Ellen Altenburg

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Trouwe klanten bestaan (niet) wel!