Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Reclame en verkoop Buyology
Buyology
Buyology
Martin Lindstrom Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere. Meer over Martin Lindstrom
Lees het volledige artikel
Martin Lindstrom

Buyology

Waarheid en leugens over ons koopgedrag

Paperback Nederlands 2012 9789400501386
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
15,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Anti-rookcampagnes zetten juist aan tot roken. Sex doesn't sell. Politici winnen stemmen met negatieve boodschappen. Product placement in films werkt zelden. Miljoenen euro's worden verspild aan reclamecampagnes die niet werken. Dit zijn slechts enkele van de opzienbarende resultaten uit het onderzoek van Martin Lindstrom naar hoe wij ons als consument gedragen.

Lindstrom is er van overtuigd dat er een groot verschil bestaat tussen wat wij denken dat ons beïnvloedt en dat wat werkelijk onze beslissingen stuurt. Om dit aan te tonen zette hij een zeer ambitieus onderzoeksproject op waarin de meest geavanceerde hersenscanmethoden werden gebruikt en waaraan meer dan 2.000 vrijwilligers uit 6 landen deelnamen. Voor het eerst kunnen we zien wat er werkelijk in ons hoofd gebeurt als we een advertentie zien, een reclameslogan horen, twee concurrerende drankjes proeven of een gesponsord programma bekijken.

Factoren zo divers als jeugdherinneringen, religieuze overtuigingen en reukvermogen sturen onze beslissingen en vormen onze voorkeuren. De verrassende en grensverleggende conclusies tonen aan dat we onszelf regelmatig voor de gek houden als we een bewuste beslissing denken te nemen.

Deze boeiende reis door het hoofd van de hedendaagse consument is fascinerend en herkenbaar voor iedereen die ooit is verleid door - of is afgeknapt op - de pogingen van marketeers om onze loyaliteit, ons geld en ons hoofd te winnen.

Specificaties

ISBN13:9789400501386
Trefwoorden:verkopen, marketing, koopgedrag, klanten winnen, psychologie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:224
Uitgever:AW Bruna
Druk:1
Verschijningsdatum:14-2-2012
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Martin Lindstrom

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere. Nu is hij een van de meest gerespecteerde merkengoeroes ter wereld. Hij was de internationale COO van British Telecom/LookSmart, manager bij BBDO oprichter en CEO van BBDO Interactive Asia en mede-oprichter van BBDO Interactive Europe. De laatste twee groeide uit tot de grootste internetbedrijven van hun regio. Nu is hij CEO van de Lindstrom Company en werkt hij onder andere voor American Express, Disney, Heineken, Mars, Microsoft, McDonalds en Unilever.

Andere boeken door Martin Lindstrom

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord van Paco Underhill

Inleiding

1. Hoe het bloed ons naar het hoofd stijgt
2. Dit moet het zijn
3. Doe mij maar hetzelfde
4. Ik zie, ik zie wat jij niet ziet
5. Geloof je in wonderen?
6. Ik zeg een gebedje
7. Waarom heb ik jou gekozen?
8. Een gevoel van verwondering
9. En het juiste antwoord is...
10. Samen onder de lakens
11. Een nieuwe toekomst
12. Conclusies

Bijlage
Dankwoord
Noten
Bibliografie
Register

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Sales vanuit je Hart
    Richard van Kray
    Sales vanuit je Hart
    € 20,00
  • Pricing power
    Joris Smits
    Pricing power
    € 29,99
  • SPIN Verkooptechniek
    Neil Rackham
    SPIN Verkooptechniek
    € 24,95
  • Professioneel verkopen
    H.E. Wijnberg
    Professioneel verkopen
    € 42,50
  • Geef nooit korting!
    Jos Burgers
    Geef nooit korting!
    € 19,95
  • Street smart sales
    Ronald Bogaerds
    Street smart sales
    € 20,00

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Buyology

        Buyology
        Martin Lindstrom
        /