Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Generation Alpha in Beta

Reframing Marketing to Kids

Paperback Engels 2020 9789401463799
Nog niet verschenen, verwacht op 07‑07‑2021
29,99

Samenvatting

Generatiedenken is geen wetenschap, maar wel een betrouwbaar kader voor een succesvolle marketing-, communicatie- en productstrategie. Generation Y is ondertussen de meest beschreven demografische groep ooit. Hun kinderen vormen de voorhoede van de allereerste cohorte van de 21ste eeuw.

Dit boek beschrijft die groep, geboren tussen 2010 - het jaar van de lancering van iPad en Instagram - en 2025, in een wereld van enorme technologische evolutie. Kidpreneurs en kidfluencers zetten nieuwe media in om hun interesses en bijbehorende merkvoorkeuren de wereld in te brengen. Zo ontwikkelt P2P-communicatie zich in een razendsnel tempo en evolueert 'marketing to kids' naar 'marketing with kids to kids'.

Specificaties

ISBN13:9789401463799
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:7-7-2021
Hoofdrubriek:Marketing

Over Maarten Leyts

Maarten Leyts is sinds twee decennia gedreven jongerenmarketeer en oprichter/CEO van Trendwolves, het internationale trend-, marketing-, en communicatiebureau met een focus op jongeren.

Andere boeken door Maarten Leyts

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Generation Alpha in Beta