Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het communicatie DNA

Tip & tricks voor de communicators van vandaag en morgen

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2021 9789401475112
Direct te downloaden

Samenvatting

WAT IS DE MEERWAARDE VAN GOEDE COMMUNICATIE?
WAT MAAKT DE JOB VAN CORPORATE COMMUNICATIEPROFESSIONALS ZO COMPLEX?
HOE KUN JE ZELF EEN GOEDE COMMUNICATIEPROFESSIONAL WORDEN?

'Werken in corporate communicatie is een topjob, maar het is niet voor iedereen. Het is heel intens. 24/7 en 360°. Je moet een beetje masochist zijn, gepassioneerd en een echte people lover. En hoewel ons werk niet altijd meetbaar of zichtbaar is, kun je moeilijk rond de impact van onze functie op een organisatie. Voor mij is het geen job. Het is magie.'

Communicatie is hot. Iedereen communiceert. De interesse in het communicatievak is booming. In België zijn er meer communicatieprofessionals dan bakkers, slagers of kappers. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo?

In Het communicatie DNA neemt Korneel Warlop je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut Group te hebben gewerkt. Een boek vol tips en tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.

Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle-Royce Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut Group), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)

Specificaties

ISBN13:9789401475112
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:240
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:20-5-2021
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het communicatie DNA