

Erica Verdegaal is econoom, Marieke Henselmans is besparingsdeskundige. Beiden schrijven sinds de jaren negentig over geldzaken voor tal van bekende tijdschriften en kranten, zoals het Financieele Dagblad, NRC en het AD.
Meer over de auteursCrisiskalender 2021
Van rood naar groen!
Scheurkalender (h) Nederlands 2020 1e druk 9789490298135Samenvatting
De Crisiskalender 2021 sleept je de crisis door!
Deze kalender gaat je met visie, creativiteit, tips, praktische oefeningen, humor, recepten en nieuw inzichten door de crisis slepen.
Het is weer crisis. En dan tob je misschien weleens: kom ik straks nog rond? Hou ik mijn baan? Wat gaan de huizen- en aandelenprijzen doen? Relax. De 'Crisiskalender 2021' sleept jou financieel, emotioneel en creatief door de recessie. Met elke dag een nuttig weetje, een vrolijke oefening, een gouden bespaartip, een nieuw inzicht, een gratis oplossing, wijze woorden of een voordelig recept, alles passend bij de seizoenen. Dat maakt de 'Crisiskalender 2021' dé dagelijkse vitaminepil voor je geldzaken in crisistijd.
De 'Crisiskalender 2021' is een inspirerende en motiverende aanvulling op het boek 'Crisis! Wat te doen? Van rood naar groen' van dezelfde auteurs.
Erica Verdegaal is econoom, Marieke Henselmans is besparingsdeskundige. Beiden schrijven sinds de jaren negentig over geldzaken voor tal van bekende tijdschriften en kranten, zoals het Financieele Dagblad, NRC en het AD.
Bij elkaar publiceerden ze tientallen boeken die steevast positief worden ontvangen en geprezen om hun helderheid en humor.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Erica Verdegaal
Anderen die dit kalender kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan