Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Een prijsvraag als communicatiemiddel

Paperback Nederlands 2013 9789491560330
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iets te winnen zijn mensen graag bereid een tegenprestatie te leveren. In de vorm van een financiële bijdrage (een lot kopen, een product kopen om mee te mogen doen) of het leveren van een prestatie (van het oplossen van een puzzel tot het bedenken van een slagzin of het leveren van ideeën voor een nieuw product) of een combinatie daarvan.

Het organiseren van een prijsvraag is een krachtig hulpmiddel om ommunicatiedoelstellingen te helpen realiseren. Dit Communicatie Memo gaat in op wat prijsvragen zijn en wat daarvoor de wettelijke regels zijn.

Het belicht de achtereenvolgende stappen om een prijsvraag te organiseren en geeft een overzicht van de verschillende soorten prijsvragen en wat u daarmee in uw communicatie kunt bereiken.

Specificaties

ISBN13:9789491560330
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:23-2-2013
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Marten Waardenburg

Drs. Marten Waardenburg is als communicatiemanager werkzaam bij de SFB Verzekeringsgroep in Amsterdam. Hij is sinds vele jaren als docent, auteur en examinator betrokken bij verschillende communicatieopleidingen en –examens. Daarnaast is hij hoofdredacteur van de Communicatie Vraagbaak en de Communicatiedesk Externe Communicatie, redacteur van Communicatie Signalen en auteur van De Communicatie memo's: 'Invoering van de euro', 'Het communicatieplan', 'Praktische persbeleid' en 'Communicatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen'.

Andere boeken door Marten Waardenburg

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Een prijsvraag als communicatiemiddel