Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Commerciële vaardigheden

Praktische tools voor effectieve verkoop op de werkvloer

Paperback Nederlands 2013 9789491743085
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen

Samenvatting

Verkopen is een vak en een goede verkoper is daarom een echte vakman. Om een goede verkoper te worden, kunnen bepaalde kwaliteiten aangeleerd worden. Commerciële vaardigheden helpt daarbij. Het is een praktisch boek dat bedoeld is voor volwassenen die hun verkoopvaardigheden willen verbeteren.

Ieder thema wordt toegelicht met een praktijksituatie en door het hele boek staan tips en adviezen die direct toepasbaar zijn. Hierdoor is het prettig leesbaar en zult u zich de stof snel eigen maken.

Na het lezen van dit boek zult u merken dat uw verkoopvaardigheden zijn verbeterd. Uw hebt dus direct resultaat. U leert de basisprincipes van verkoop en marketing en u krijgt diverse onderhandelingstechnieken aangereikt. Ook leert u op een effectieve en snelle manier een salespresentatie te houden en een overtuigende offerte te schrijven.

Ieder hoofdstuk heeft een herkenbare indeling:
• Uit de praktijk: een beschrijving van een herkenbare situatie op de werkvloer.
• Toolbox: handige theorie en adviezen waarmee je direct aan de slag kunt.
• Zo kan het ook: een vernieuwde blik op de praktijksituatie.
• Vragen: prettig om te controleren of je alles hebt begrepen en onthouden.

Specificaties

ISBN13:9789491743085
Trefwoorden:verkopen, commercie, sales
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:276
Druk:1
Verschijningsdatum:31-8-2013
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (2)

Ingeborg Peterson | 22 november 2013
Verkopen is een vak en een vak kun je leren. Sommigen hebben een stukje natuurtalent meegekregen. Of misschien moeten we zeggen een bepaalde gedrevenheid, interesse en nieuwsgierigheid, maar vooral de kunst om te kunnen vragen, luisteren en begrijpen.Lees verder
Veel theorie, wat weinig praktijk
Bert Peene | 3 oktober 2013
Commercieel succesvol zijn is geen gave, maar een vaardigheid die geleerd kan worden. Wie zijn effectiviteit als verkoper wil verbeteren, heeft dan ook een ruime keus aan cursussen, trainingen en boeken waarin precies uit de doeken gedaan wordt hoe dat gaat: een commercieel contact tot een goed einde brengen.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Johan van Kooten

Johan van Kooten (1952) is directeur/eigenaar van Doeltreffend Advies en Training. Daarnaast is hij als docent en (NIMA-C) scriptiebegeleider werkzaam voor onder andere NCOI en SRM. Hij heeft veel ervaring met het ontwikkelen van lesstof en examenmateriaal. Voorheen was hij onder andere werkzaam als product- en marketingmanager op het gebied van tekstcommunicatie en ICT.

Andere boeken door Johan van Kooten

Inhoudsopgave

1. Verkopers en verkoop
2. De verkooporganisatie
3. Marketing
4. De klant
5. Verkoopgesprekken
6. De telefoon
7. Offertes
8. Onderhandelen
9. Presenteren
10. Klachten

Antwoorden
Literatuur
Trefwoorden

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Commerciële vaardigheden