Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 60% korting
,

Pakket Dienstbaar zijn is het nieuwe goud + De klant is GEEN koning!

Ingenaaid Nederlands 2015 9797090028991
Nog slechts 3 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
47,-
18,95
VOORDEEL - 60% korting

Samenvatting

Pakket van de boeken 'Dienstbaar zijn is het nieuwe goud' van Paul Moers en 'De klant is GEEN koning! van Andre Troost

Over het boek 'Dienstbaar zijn is het nieuwe goud'
Dienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen. Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlening. Met minder nemen ze niet langer genoegen. Excelleren in dienstbaar zijn is wat er echt moet gebeuren.

Paul Moers neemt de lezer mee in heel concrete stappen hoe dienstbaar zijn vanuit de onderneming kan worden gestimuleerd. Het is een oud instrument op een nieuwe effectieve manier ingezet om de klant vol overtuiging echt voor jou te laten kiezen.

Over het boek 'De klant is GEEN koning!
Voor alle winkelmedewerkers en ondernemers die het winkelvak nóg meer willen ­omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een ­meester-mysteryguest, met voorwoord van prof. Cor Molenaar.
Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 121 leermomenten!

Een greep:
- Hoe krijg ik meer werkplezier in mijn winkel?
- In 10 seconden verliefd. Hoe krijg ik de klant zover?
- Hoe maak ik van klanten kennissen?
- Klanten met een internetluchtje, wat te doen?
- Hoe verdien ik aan mijn ­nieuwsgierigheid?
- Hoe kan ik veel weggeven en tóch meer omzet maken?
- Waarom is mijn afwijkende gedrag goed voor de verkoop?
- Waarom inspireren klanten?

Specificaties

ISBN13:9797090028991
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Paul Moers

Paul Moers heeft rechten en milieukunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Hij is door het Tijdschrift van Marketing uitgeroepen tot behorende bij de 100 beste marketeers van Nederland. In 2005 werd hij tevens uitgeroepen tot behorende bij de beste 6 adviseurs van Nederland. Paul heeft een zeer brede ervaring opgedaan binnen de totale voedselketen. Hij is begonnen als trainee bij Cargill waar hij o.a. gewerkt heeft op het gebied van valuta arbitrage. Daarna heeft hij gewerkt voor Cacao de zaan (WR Grace) als sales- en marketingmanager. In 1987 stapte Paul over naar Unilever waar hij werkzaam was als Unit Manager speciality Oils & fats. In 1993 werd hij directeur voor de margarine en bakkerij activiteiten voor Unilever Zuidoost- Azië waarvoor hij met zijn gezin in Jakarta ging wonen. Na de Unilever periode heeft hij de laatste stap in de keten gemaakt door te gaan werken voor Albert Heijn en Gall & Gall. Bij dit laatste bedrijf was hij algemeen directeur. Daarna was hij 5 jaar verbonden aan de MBA in Copenhagen en is hij sinds 1999 zelfstandig consultant. In deze periode heeft hij o.a. geholpen het merk Interpolis op de kaart te krijgen, het Jumbo merk helder neer te zetten en te werken aan de positionering van bijvoorbeeld het Nieuwe Hoog Catharijne, de Bijenkorf en het Frans Hals Museum. Ook steden merken zoals Utrecht, Haarlem en Alkmaar behoren tot zijn terrein. Paul werkt gezien zijn brede ervaring in alle sectoren van de industrie. Sinds 2010 is hij directeur van Paul Moers Strategic marketing Services. Dit bureau is gespecialiseerd in merk en imagovraagstukken alsmede strategie. Paul Moers is daarnaast schrijver en publicist. Hij heeft in 2005 ‘New private Brands’ geschreven over de opkomst van de huismerken. Daarna volgden; ‘Industrial Marketing in the new branding arena’ en ‘Merk toch hoe sterk’. Dit laatste boek is een standaardwerk over merken geworden. In 2010 kwam het boek ‘Succes is niet voor lafaards’ uit. In dit boek worden 10 inspirerende nieuwe marketingoplossingen gegeven om weer groei te kunnen genereren. In 2013 is “Dienstbaarheid is het nieuwe goud” uitgekomen”. De aandacht in de pers was hiervoor overweldigend. In 2015 publiceerde Paul Werk aan de winkel 3.0 over de toestand in de Nederlandse winkels en tips om beter te presteren. In 2017 kwam zijn het boek uit met als titel “De wet van de Paracetamol”. In dit boek legt Paul met behulp van hele praktische modellen uit hoe je moet innoveren. In zijn nieuwste boek F*ck de prijs, leve de service houdt hij een pleidooi om te stoppen met de race to the bottom en in plaats daarvan meer te concentreren op het leveren van excellente service. Dit boek is inmiddels ook in het Engels uitgekomen als E book bij Amazon met een focus op de UK markt. Hij is gefascineerd in het verder brengen van bedrijven en komt met originele en bevlogen oplossingen. Ieder bedrijf heeft behoefte aan richting en het is belangrijk om dit op een heldere en inspirationele manier vorm en inhoud te geven. Meenemen van het personeel is voorwaarde voor succesvolle veranderingen. Het is dan ook logisch dat Paul graag in teamverband aan de slag gaat voor bedrijven. Naast zijn consultancywerk is Paul Moers tevens commissaris bij verschillende bedrijven. Paul Moers is een van de meest gevraagde personen om in de pers zijn mening over merk, strategie en retail ontwikkelingen te geven. Hij is daarnaast vaak te horen op de radio en te zien op tv. Hij is een veelvuldig spreker op congressen en weet met praktische maar ook hilarische verhalen het publiek te boeien. Zijn lezingen zorgen voor vuurwerk wordt vaak gezegd, maar stemmen vooral tot nadenken!. Tot slot is hij columnist voor verschillende platformen.

Andere boeken door Paul Moers

Over André Troost

Troost is gek op klanten, en op het moment dat deze de medewerker ontmoet. Hij vertaalt zijn ervaringen als mystery guest naar powerspeeches, humorvolle workshops en theater.

Andere boeken door André Troost

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Pakket Dienstbaar zijn is het nieuwe goud + De klant is GEEN koning!