Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Online training

Klantgericht verkopen

Eigentijds acquireren en relaties beheren

Online training met Daniëlle de Jonge

Online training met Daniëlle de Jonge

Klantgericht verkopen

Eigentijds acquireren en relaties beheren

Uw docent

Daniëlle de Jonge Daniëlle de Jonge

Over deze online training

In deze online training laat Daniëlle de Jonge zien hoe je acquisitie en relatiebeheer op een moderne manier organiseert, zodat je vruchtbare zakenrelaties bouwt die jarenlang blijven bestaan. Je leert technieken die zowel impact hebben op de verwachtingen van klanten als op je eigen commerciële doelen.

De training zit vol met praktische tips en aansprekende voorbeelden. Door de opdrachten en oefeningen ga je klantgerichter zakendoen en geef je commercie op een nieuwe manier vorm. Het resultaat is dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk wordt voor je klanten.

Studieduur: 4-6 uur

Boekenpakket bij deze online training

Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Daniëlle de Jonge
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
22,50
15632

Programma

Programma In de training ga je aan de slag met 9 modules die je helpen om acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid eigentijds in te steken. Doorloop ze stuk voor stuk, kies wat voor jou op het moment relevant is en pas de praktische tips direct toe in de praktijk. De modules: Onderscheidende klantrelaties Jouw onweerstaanbare verhaal Opvallend zichtbaar zijn Doeltreffend netwerken Ambassadeurs om te koesteren Actief netvliesmanagement Jouw communicatiekracht Échte aandacht als levensstijl Een concreet actieplan Deze online training is in feite een e-doing: je leert over de mogelijkheden, oefent online en gaat met diverse opdrachten ook daadwerkelijk aan de slag in de praktijk. Dat vinden we belangrijk. Want juist door écht te doen ga je snel resultaten zien. Dat is fijn voor jou én voor jouw klanten!

Docenten

Daniëlle de Jonge
Daniëlle de Jonge
Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. En dat doet ze ook met de artikelen die zij schrijft voor Salesgids. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Recent ontwikkelde ze de online training ‘Stop met verkopen!’ - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Praktische informatie

Programma

In de training ga je aan de slag met 9 modules die je helpen om acquisitie, relatiebeheer en klantgerichtheid eigentijds in te steken. Doorloop ze stuk voor stuk, kies wat voor jou op het moment relevant is en pas de praktische tips direct toe in de praktijk.

De modules:

  1. Onderscheidende klantrelaties
  2. Jouw onweerstaanbare verhaal
  3. Opvallend zichtbaar zijn
  4. Doeltreffend netwerken
  5. Ambassadeurs om te koesteren
  6. Actief netvliesmanagement
  7. Jouw communicatiekracht
  8. Échte aandacht als levensstijl
  9. Een concreet actieplan

Deze online training is in feite een e-doing: je leert over de mogelijkheden, oefent online en gaat met diverse opdrachten ook daadwerkelijk aan de slag in de praktijk. Dat vinden we belangrijk. Want juist door écht te doen ga je snel resultaten zien. Dat is fijn voor jou én voor jouw klanten!

Voorwaarden

Inschrijven en direct starten
De kosten voor de online training ‘Klantgericht verkopen’ bedragen 149,50 (excl. 21% btw). Na aanmelding kunt u direct starten. U heeft 1 jaar toegang tot de online training. Iedere deelnemer ontvangt gratis het boek 'Human2Human' (t.w.v. €19,95).

U kunt de training volgen op uw smartphone, tablet of PC/laptop.

Meer deelnemers per organisatie?
'Klantgericht verkopen' wordt door organisaties vaak ingezet om op een voordelige én efficiëntere manier grotere groepen werknemers te trainen. Uiteraard gelden interessante kortingen bij afname van meerdere licenties.

Daniëlle de Jonge kan op verzoek een inleidende workshop verzorgen. Deelnemers kunnen de online training dan nog gemotiveerder starten met een beter resultaat tot gevolg.

Voor vragen hierover kunt contact met ons opnemen: Managementboek Academy. Tel 010-4731397.

Ook interessant voor u"

01 DEC
Webinar
Mark Manson on mindset and discipline. Meer
345,-
12 FEB
Seminar
Tijdens deze dag leert u richting geven aan het subtiele proces van gedragsverandering en het samen bouwen aan een duurzame verandering. Meer
649,-
04 MRT
Seminar
3 top award winning female professors live in the Netherlands. Let them inspire you! Meer
995,-

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden