Facebookmarketing in 60 minuten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 1e druk 9789461260970
10
Voormalig top 10Totaal 27 dagen
Voormalig top 100Totaal 80 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht.

Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marcel van der Heijden uit hoe u aandacht op Facebook krijgt, behoudt en omzet in concreet resultaat.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Specificaties

ISBN13:9789461260970
Trefwoorden:Facebook, sociale media
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:140
Druk:1
Verschijningsdatum:15-4-2014

Expertrecensies (1)

recensie
Facebookmarketing in 60 minuten
Ineke Smits | 4 februari 2016
In 60 minuten je kennis verbreden over een onderwerp dat voor iedere ondernemer interessant is. Klinkt aanlokkelijk nietwaar? Ik ben de uitdaging aangegaan en heb Facebookmarketing in 60 minuten ter hand genomen.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
6 stemmen
4
1
1
0
0

Over Marcel van der Heijden

Marcel van der Heijden is oprichter en managing partner van "a friend of mine", het eerste Facebook-marketingbureau van Nederland. Met zijn bedrijf helpt hij merken om Facebook succesvol als marketing- en communityplatform in te zetten. Marcel heeft gewerkt voor merken als de ANWB, Philips, American Express, Manpower, Hunkemöller en ID&T. In 2013 behaalde "a friend of mine" als een van de weinige bedrijven in Nederland de felbegeerde status van Facebook Prefered Marketing Developer (PMD). Marcel is de auteur van het boek 'Facebookmarketing in 60 minuten' dat in 2014 is verschenen bij Uitgeverij Haystack. Marcel doet verder veel onderzoek naar marketing op Facebook. Hij levert regelmatig bijdragen aan Frankwatching.com en Emerce.nl en is een veelgevraagd spreker op congressen en in workshops. In zijn vrije tijd probeert hij zo veel mogelijk van de wereld te ontdekken, doet hij aan hardlopen en zet hij de perfecte espresso.

Andere boeken door Marcel van der Heijden

Inhoudsopgave

Inleiding – Van studentenkamer tot wereldspeler

Deel 1 – Facebook in de marketingmix
-De hype voorbij
-Wat is jouw Facebookstrategie?
-De Facebookbedrijfspagina

Deel 2 – Content is King
-Berichten: van foto tot evenement
-Maak een contentkalender
-Help, een klacht!
-Bereik een engagement
-Het nieuwsoverzicht en de Edgerank

Deel 3 – Adverteren op Facebook
-Social versus Search
-Paid, owned en earned media
-Facebookadvertentieypen
-Je advertentiecampagne opzetten

Deel 4 – Facebook statistieken
-Facebook statistieken
-Rapportage: KPI’s opstellen en meten

Dankwoord
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Facebookmarketing in 60 minuten