OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    2718791

    Rubriek

    Toon resultaten

    Artikelen in het Online Magazine

    Hier vindt u artikelen rond boeken over Mens en maatschappij. Politiek, maatschappelijke ontwikkelingen, duurzaamheid in brede zin, kortom alles voor de manager die op de hoogte wil zijn.
    4 resultaten
    recensie
    Internet en social media
    13 september 2016
    Richard Vermeer
    3-5 minuten leestijd
    Zakelijke doelen bereiken met social media van Marco Frijlink en Wilco Verdoold, leest prettig. Voor managers of bestuurders die niet dagelijks in aanraking komen met social media marketing biedt dit boek een goede basis.
    recensie
    Internet en social media
    7 september 2016
    Richard Vermeer
    4-6 minuten leestijd
    Het boek van Alex van Leeuwen begint in het eerste hoofdstuk logischerwijs met het omkaderen van de term online reputatie management. In zijn boek gaat het om de reputatie van organisaties waarbij de focus op social media platformen ligt. De definitie van een reputatie is het publieke vertrouwen dat een organisatie via social media beïnvloedt en optimaliseert.
    recensie
    Marketing
    17 februari 2016
    Richard Vermeer
    3-4 minuten leestijd
    Het heeft mij even gekost om Heel Holland Googelt van Ita-Pronk-Verduijn uit te lezen. De teksten lezen prettig dus daar ligt het niet aan. Details over Google analytics, webmaster tools en Adwords kunnen zo nu en dan echter gortdroog zijn. Maar doorzetten is de moeite!
    recensie
    Internet en social media
    3 december 2015
    Richard Vermeer
    2-3 minuten leestijd
    Hoe zorg je ervoor dat de inzet van social media een succes wordt, welke fasen doorloop je als onderneming in deze ontwikkeling en hoe werkt social media bij verschillende organisaties en bedrijfsprocessen? Social media? Social business! geeft hierin inzicht door de uitvoer van een literatuurstudie, casestudies en interviews.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden