OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Reclame en verkoop

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer
    Toon resultaten

    Reclame en verkoop

    Hier vindt u artikelen rond boeken over reclame en verkoop. Van koud bellen en acquisitie tot de offerte. Alles voor salesprofessionals en verkopers.
    335 resultaten
    boekenlijst
    Marketing
    30 oktober 2023
    Managementboek Redactie
    Acht boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2023. Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de innovatieve ontwikkelingen in het marketingvak een podium bieden.
    preview
    Reclame en verkoop
    25 oktober 2023
    Meriam Slijkerman
    3-4 minuten leestijd
    ‘De kunst van high end sales’ geeft jou als ondernemer de juiste saleskennis en tools in handen om te verkopen aan de beste klanten in jouw markt tegen de beste prijzen. Dit vraagt om een andere strategie dan sales aan elke klant op elk niveau. Meriam Slijkerman neemt je mee in de salesstrategie die het verschil maakt voor ondernemers die willen excelleren in sales.
    preview
    Marketing
    25 september 2023
    Lotte Lobé
    3-4 minuten leestijd
    In 'Top of Mind' reikt Lotte Lobé je de tools aan die je nodig hebt om te laten zien dat je een autoriteit bent in je vakgebied. Ze vertelt je alles over personal branding, social selling en online en offline netwerken, en laat zien hoe je in de media komt.
    preview
    Reclame en verkoop
    7 september 2023
    Nico Meyer
    2-3 minuten leestijd
     De formule is strategisch het belangrijkste wapen van een retailer. Tegelijk blijft de rol van Formule Management vaak onderbelicht. Wat is dat nu Formule Management en hoe kun je dat toepassen? Vanuit onze eigen passie en ervaring schreven wij een basiswerk. Een praktisch handboek dat niet alleen interessant is voor retailers, zoals retail marketeers, formule managers en category manager, maar ook voor het biedt ook relevante inzichten voor leveranciers die met winkelformules zaken willen doen.  
    recensie
    Reclame en verkoop
    5 september 2023
    Roy van den Anker
    1-2 minuten leestijd
    De detailhandel heeft het moeilijk. De ontwikkeling van het online winkelaanbod, branchevervaging en de Corona maatregelen zijn van grote invloed op het consumentengedrag. Formule management beschrijft de strategische uitgangspunten waarmee een retailer zich kan onderscheiden om de consument voor zijn winkel te behouden en terug te winnen.
    Interview
    Reclame en verkoop
    23 augustus 2023
    Bas Hakker
    6-8 minuten leestijd
    In ‘Wat je verkoopt ben je zelf’ beschrijft Erwin Wijman dat het altijd het beste is om jouw persoonlijke verhaal te vertellen als ondernemer. Natuurlijk is het belangrijk om goede diensten en producten te leveren, maar mensen kopen nu eenmaal van mensen. ‘CEO’s en ondernemers moeten daarom laten zien wie ze zijn.’
    Interview
    Reclame en verkoop
    28 juli 2023
    Bas Hakker
    5-7 minuten leestijd
    Hanneke Vogels is al haar hele werkende leven actief in sales. Om te focussen op het inhoudelijke aspect van haar werk verzamelt ze veel tools om zich heen. Heel handig want die kennis groeide uit tot een mooi boek: ‘Salestech’. We spraken haar over het nut van tools: ‘Technologie kan maar twee dingen: tijd besparen óf kwaliteit consistent maken.’
    recensie
    Reclame en verkoop
    22 juni 2023
    Jan Hoogstra
    3-5 minuten leestijd
    Is technologie een vies woord voor salesmensen? Of zou technologie - en dan specifiek salestechnologie - ze juist kunnen helpen in het vergroten van de conversieratio, zodat er meer opdrachten worden gewonnen? Hanneke Vogels beschrijft in ‘Salestech - Bouw de ultieme salesmachine’ de laatste ontwikkelingen van technologie voor sales. 
    recensie
    Reclame en verkoop
    16 juni 2023
    Hanneke de Wit
    3-4 minuten leestijd
    Reclame maken kost bakken met geld en hoe groter het budget, hoe beter je het doet. Toch? Nee dus. Want hoewel er de afgelopen decennia veel veranderd is in de marketingwereld, blijft één ding altijd hetzelfde: mensen kopen van mensen. Dat is de belangrijkste boodschap van Erwin Wijman in Wat je verkoopt ben je zelf’.
    preview
    Reclame en verkoop
    15 juni 2023
    Erwin Wijman
    4-5 minuten leestijd
    Een notitieboek cadeau bij een bestelling van vijf ordners. Een pak printpapier gratis bij twee inktcartridges. De verkoopwereld hangt van cadeautjes en incentives aan elkaar. De farmaceutische sector is berucht om zijn uitwassen, zoals luxereisjes en kostbare geschenken. Iets weggeven om klanten binnen te halen is een beproefde manier, maar hoe ver kun je en moet je gaan? Hier de zeven must-knows over de kracht én de downside van gratis cadeaus.
    recensie
    Reclame en verkoop
    8 juni 2023
    Ineke Peters
    3-4 minuten leestijd
    Wie zijn klanten en eventuele personeel goed behandelt en de juiste aandacht geeft, heeft geen dure reclame nodig om succes te hebben. Journalist/schrijver en marketingspecialist Erwin Wijman legt dit allemaal uit in zijn nieuwe, zeer overzichtelijke, praktische boek ‘Wat je verkoopt ben je zelf’.
    preview
    Reclame en verkoop
    1 juni 2023
    Hanneke Vogels
    3-4 minuten leestijd
    In Salestech beschrijft Hanneke Vogels de technologie vanuit de dagelijkse salespraktijk. Er zijn inmiddels meer dan 1500 tools op de markt. Waar moet je op letten? Hoe kies je de juiste? En hoe implementeer je ze succesvol in de praktijk? Vragen waarop het boek antwoorden belooft. Een preview.
    recensie
    Reclame en verkoop
    18 mei 2023
    Simone Blokhuis
    3-4 minuten leestijd
    Het verbaast me dat ‘Watertight Marketing - The proven process for serious business’ van Bryony Thomas niet echt trending is in Nederland. Ik hoorde er toevallig over en heb het boek met plezier gelezen.  
    preview
    Reclame en verkoop
    3 mei 2023
    Erwin Wijman
    3-4 minuten leestijd
    Veel verkopers focussen op de vraag hoe ze het ideale product kunnen verkopen. Dat is de verkeerde vraag, schrijft Erwin Wijman in zijn nieuwe boek ‘Wat je verkoopt ben je zelf’: ‘De juiste vraag is: hoe maak ik van mezelf de perfecte date?’ In zijn preview vertelt Wijman waarom dat zo is.
    Interview
    Reclame en verkoop
    20 februari 2023
    Bas Hakker
    4-6 minuten leestijd
    Volgens Michael Humblet heeft bijna elk bedrijf zijn salesverhaal niet goed opgebouwd. Verkopers luisteren slecht en praten alleen over zichzelf om snel een deal te maken. In ‘Why now?’ vertelt hij hoe dat beter kan. Humblet: ‘Ik zie veel salesmensen die zich gedragen als een egoïstische asshole’.
    boekenlijst
    Algemeen management
    31 januari 2023
    Managementboek Redactie
    In 2023 wordt voor de 21ste keer het Managementboek van het Jaar gekozen. Sinds augustus bekijkt en leest de jury de oogst van 2022. Op zoek naar de boeken met inhoud: geen sterke, maar goede verhalen. Geen fabeltjes, geen mythes. Maar een theorie die de praktijk recht doet. Goed verwoord en aantrekkelijk vormgegeven.
    video
    Reclame en verkoop
    9 januari 2023
    Daniëlle de Jonge
    Klanten verwachten steeds meer en dat vraagt om een eigentijdse manier van klantgerichtheid en commercie. Onderscheidende kracht is essentieel! En die vind je niet in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. In het prikkelende boek Human2Human beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Ter gelegenheid van de geactualiseerde editie geeft Daniëlle in deze Bookchat 3 tips om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te worden.
    preview
    Reclame en verkoop
    26 augustus 2022
    Rob Snoeijen
    2-3 minuten leestijd
    Sales-ABC staat vol met commerciële inzichten, nuttige tips, herkenbare voorbeelden en handige oefeningen, die je aan het denken en vooral aan het werk zetten. De auteur, Rob Snoeijen, vertelt waarom hij voor deze opzet gekozen heeft.
    preview
    Marketing
    15 juni 2022
    Katrien Merckx
    3-5 minuten leestijd
    Afgelopen jaren werden heel wat marketingboeken onder de doopvont gehouden. Boeken die digitale oplossingen benoemen worden wekelijks gelanceerd. Maar het ontbrekende puzzelstuk bleef nog onbeschreven. Tijd om daar verandering in te brengen dachten de auteurs van ‘De Power van Post’. In hun preview vertellen ze over hun boek.
    recensie
    Marketing
    24 januari 2022
    Wilco Verdoold
    2-3 minuten leestijd
    Als je mensen vraagt of reclame werkt, zeggen ze bijna altijd: ‘Ja, maar niet bij mij’, aldus journalist Erik Clark.Twee populaire discussies onder marketeers gaan over het effect van reclame en het effect van beïnvloedingstechnieken. We raken er niet over uitgesproken. Van kosten tot kliks. En van nudging tot neuromarketing. 

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden