Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Fundamentals of Business-to-Business Sales and Marketing

Gebonden Engels 2004 9780071408790
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

'The Fundamentals of Business-to-Business Sales and Marketing' laat marketing- en verkoopmanagers zien hoe zij hun sales en marketingmodel kunnen vernieuwen en de methoden van de traditionele verkoper volledig kunnen integreren met de meest effectieve en bewezen nieuwe technologieën om zo de steeds toenemende inkomsten en -marge-eisen (verkoop meer, geef minder uit!) het hoofd te kunnen bieden.

Specificaties

ISBN13:9780071408790
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:0
Verschijningsdatum:1-10-2010
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Preface

1.. . .Why is it so tough to sell today
2.. . .The new sales coverage model
3.. . .The start: profiling and targeting the market
4.. . .Segmentation for communications
5.. . .Redesigning the inquiry-generation process
6.. . .High-yield lead qualification
7.. . .Sales conversion
8.. . .Up-selling/Cross-selling and creating customer loyalty
9.. . .Campaign planning and execution.
10.. . .Haw to build you company's database
11.. . .How to measure the results that will sell management

Resource directory
Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Fundamentals of Business-to-Business Sales and Marketing