The Coming China Wars
Where they will be fought - How they can be won
Paperback Engels 2008 2e druk 9780132359825Samenvatting
China's halsbrekende industrialisatie richt zich op een confrontatie met de gehele wereld: in de toekomstige China oorlog wordt gevochten om degelijk werk, acceptabele lonen, van voorlopende technologieën tot strategische bronnen zoals olie, koper, staal en zelfs eten, water en lucht. In 'The Coming China Wars' voorziet Peter Navarro al deze conflicten en onthult hij de belangrijke, radicale beslissingen die gemaakt moeten worden om een catastrofe te voorkomen.
Dit is de herziene en uitgebreide paperbackeditie.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Introduction to China's "Butterfly Effect on Steroids"
Chapter 1: The Cheating "China Price" and Weapons of Mass Production
Chapter 2: China's Counterfeit Economy and Not-So-Swashbuckling Pirates
Chapter 3: "Made in China" - The Ultimate Warning Label
Chapter 4: The "Blood and Nukes for Oil" Wars - The Sum of All Chinese Fears
Chapter 5: The World's Most Ironic Imperialist and Weapons of Mass Construction
Chapter 6: The Global Warming Wars - Killing Us (and Them) Softly with Their Coal
Chapter 7: The Damnable Dam and Water Wars - Nary a (Clean) Drop to Drink
Chapter 8: China's Chaotic "Wars from Within" - The Dragon Comes Apart at the Seams
Chapter 9: Inside the World's Biggest Prison with Yahoo! the Stool Pigeon and Comrade Orwell
Chapter 10: Red Army Rising - The Coming China Hot Wars
Chapter 11: Racing for the Ultimate Strategic High Ground - The Coming China Star Wars
Chapter 12: How to Fight and Win the Coming China Wars!
About the Author
Acknowledgments
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan