Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management

Gebonden Engels 2011 1e druk 9780199569458
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is een uitgebreid overzicht voor aanstaande academici op het gebied van verkoop en marketingbeheer. Verkoop theorie beleeft door een aantal factoren een renaissance, waaronder het bouwen aan winstgevende relaties, maken en leveren van brand value, strategisch klantbeheer, verkoop en marketing relaties, wereldwijd verkopen en de verandering van transactie naar relatiemarketing.

Specificaties

ISBN13:9780199569458
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:637
Druk:1
Verschijningsdatum:1-1-2011
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

1. David W. Cravens, Kenneth Le Meunier-FitzHugh, and Nigel F. Piercy: Introduction: Overview of Strategic Sales and Sales Management

Part I: Sales Strategy and Environment
2. Nigel F. Piercy and Nikala Lane: Strategic Sales Organizations
3. Karen Flaherty: Strategic Leadership in Sales: Understanding the Relationship between the Role of the Salesperson and the Role of the Sales Manager
4. David W. Cravens: Achieving Sales Organization Effectiveness
5. Nick Lee: The Changing Sales Environment: Implications For Sales And Sales Management Research And Practice

Part II: Sales Management
6. Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha, and Sally E. Lorimer: Structuring the Sales Force for Customer and Company Success
7. Kenneth R. Evans and C. Fred Miao: Sales Force Generated Marketing Intelligence
8. Thomas E. DeCarlo: Management Of A Contracted Sales Force (Manufacturer Representatives)
9. Mark W. Johnston: Training and Rewards
10. Thomas N. Ingram, Raymond W. Laforge, and Charles H. Schwepker, Jr.: Addressing Job Stress In The Salesforce
11. Andris A. Zoltners, Prabhakant Sinha, and Sally E. Lorimer: Sizing the Sales Force and Designing Sales Territories for Results

Part III: Salesforce and the Customer
12. Andrea L. Dixon: Customer Selection to Acquire, Retain, and Grow
13. Thomas W Leigh: Customer Relationship Management and the Sales Force
14. Steven P. Brown, Manoshi Samaraweera, and William Zahn: On the Use of Organizational Climate in Sales Force Research
15. Harish Sujan: Salespeople's Influence On Consumers' and Business Buyers' Goals and Well-Being
16. Gary K. Hunter: Sales Technology

Part IV: The Organization and Sales
17. Wesley J. Johnston and Linda D. Peters: Organizational Commitment to Sales
18. Thomas W. Leigh, William L. Cron, Artur Baldauf, and Samuel Grossenbacher: The Strategic Role of the Selling Function: A Resource-based Framework
19. Larry B. Chonko and Eli Jones: Sales Force Agility, Strategic Thinking, and Value Propositions
20. Kenneth Le Meunier-FitzHugh and Graham R. Massey: The Importance Of Effective Working Relationships Between Sales And Marketing
21. Noel Capon: Marketing: The Anchor for Sales

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management