Tom Peters is een Amerikaanse bestsellerauteur van managementboeken. Hij studeerde bouwkunde aan de Cornell University en haalde zijn MBA aan de Stanford Business School en promoveerde daar ook.
Meer over Tom PetersThe Brand You 50
Fifty Ways to Transform Yourself from an 'Employee' into a Brand That Shouts Distinction, Commitment, and Passion!
Gebonden Engels 1999 1e druk 9780375407727Samenvatting
Om op te vallen in een uitgebreide sollicitatieprocedure of om te voorkomen ontslagen te worden, is er slechts één oplossing: onderscheid. De truuk is uzelf in een merk om te toveren… Brand you.
Een merk is niets meer dan een signaal van onderscheid. Toch? Nike. Starbucks. Martha Stewart. Punt is dat u niet gewend bent op deze manier naar uzelf te kijken. In plaats van de anonieme factotum kan iedereen transformeren tot de nieuwe ster. Tom Peters noemt hem/haar de CEO van de BV Ik en natuurlijk van Brand You.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan