Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Marketing Your Consulting and Professional Services

Gebonden Engels 1997 9780471133926
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Iedere consultant begrijpt dat zijn klantenkring zijn bestaansrecht vormt en dat voortdurend nieuwe klanten moeten worden geworven. Daarnaast moeten bestaande klanten behouden blijven. In de praktijk is dat echter makkelijker gezegd dan gedaan. Er is meer concurrentie in de markt dan voorheen, maar belangrijker dan dat zijn de omvangrijke veranderingen die zich thans afspelen in het bedrijfsleven. Door de opkomst van het Internet zijn ondernemingen zo snel veranderd dat de bestaande kennis van veel consultants veroudert. Nieuwe klanten werven wordt er daardoor niet eenvoudiger op. Om deze uitdaging het hoofd te bieden is 'Marketing Your Consulting and Professional Service' geschreven. Conner doet zijn Client Centered Marketing (CCM) benadering uit de doeken, die erop gericht is om door middel van aantoonbare (advies)resultaten een goede positie te verwerven in bepaalde marktsegmenten of bedrijfstakken. Door middel van een 6-stappenplan wordt de (aankomende) consultant geholpen bij het verwezenlijken van zijn marketingdoelstellingen: de praktijk uitbreiden door bestaande te houden en nieuwe te werven.

Specificaties

ISBN13:9780471133926
Rubriek:Advisering
Trefwoorden:marketing, advisering
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:267

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Your Consulting and Professional Services