Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Verandermanagement Business Trends in Practice
Business Trends in Practice
Business Trends in Practice
Bernard Marr

Bernard Marr is an internationally best-selling business author, keynote speaker and strategic advisor to companies and governments. He is one of the world's most highly respected voices and a renowned expert when it comes to topics such as artificial intelligence, big data and blockchain.

Meer over Bernard Marr
Bernard Marr

Business Trends in Practice

The 25+ Trends That are Redefining Organizations

Gebonden Engels 2021 9781119795575
Verkooppositie 5224Hoogste positie: 5224
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
41,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

WINNER OF THE BUSINESS BOOK OF THE YEAR AWARD 2022!

Stay one step ahead of the competition with this expert review of the most impactful and disruptive business trends coming down the pike

Far from slowing down, change and transformation in business seems to come only at a more and more furious rate. The last ten years alone have seen the introduction of groundbreaking new trends that pose new opportunities and challenges for leaders in all industries.

In Business Trends in Practice: The 25+ Trends That Are Redefining Organizations, best-selling business author and strategist Bernard Marr breaks down the social and technological forces underlying these rapidly advancing changes and the impact of those changes on key industries.

Critical consumer trends just emerging today—or poised to emerge tomorrow—are discussed, as are strategies for rethinking your organisation’s product and service delivery.

The book also explores:
- Crucial business operations trends that are changing the way companies conduct themselves in the 21st century
- The practical insights and takeaways you can glean from technological and social innovation when you cut through the hype
- Disruptive new technologies, including AI, robotic and business process automation, remote work, as well as social and environmental sustainability trends

Business Trends in Practice: The 25+ Trends That Are Redefining Organizations is a must-read resource for executives, business leaders and managers, and business development and innovation leads trying to get – and stay – on top of changes and disruptions that are right around the corner.

Specificaties

ISBN13:9781119795575
Trefwoorden:organisatie-ontwikkeling, organisatie-analyse, managementtrends
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:352
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:18-11-2021
Hoofdrubriek:Verandermanagement
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Bernard Marr

Bernard Marr is an internationally best-selling business author, keynote speaker and strategic advisor to companies and governments. He is one of the world's most highly respected voices and a renowned expert when it comes to topics such as artificial intelligence, big data and blockchain. Bernard is one of the world’s most prolific writers and influencers on upcoming technology trends, and is now a renowned leading futurist. He has a regular column in Forbes on AI, the Internet of Things, machine learning and blockchain. As the founder and CEO of Bernard Marr & Co ( https://www.bernardmarr.com/default.asp ) he regularly advises the world’s best-known organizations on digital transformation and business performance.

Andere boeken door Bernard Marr

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Part I Introduction: Riding the Wave of Transformation 1
Chapter 1 The Five Global Shifts That Will Shape the Organizations of the Future 3
Chapter 2 The Ten Tech Mega-Trends Every Business Leader Should Know About 21

Part II Rethinking Key Sectors 45
Chapter 3 How We Generate Energy: The Three Trends Transforming the Energy Sector 47
Chapter 4 How We Stay Healthy: The Seven Trends Shaping Healthcare 59
Chapter 5 How We Learn: The Two Main Shifts in Education 73
Chapter 6 How We Feed Ourselves: The Two Key Innovations Needed to Transform Agriculture 85
Chapter 7 How We Make and Build Things: Eleven Trends to Watch Across Manufacturing and Construction 99
Chapter 8 How We Move People and Goods: The Three Trends Revolutionizing Transportation 111
Chapter 9 How We Look After Our Money: The Four Shifts That Will Shape the Financial Sector 121

Part III Rethinking What Businesses Offer 131
Chapter 10 Channel Digitization and Expansion: The Move from Physical to Digital/Hybrid Products and Channels 133
Chapter 11 Cognifying Products and Services: Smarter Products, Smarter Services 145
Chapter 12 Right Time, Right Place, Right for You: The Rise of Micro-Moments and Personalization 155
Chapter 13 Subscription and Servitization: The As-a-Service Revolution 165
Chapter 14 Cutting Out the Middlemen: How Brands Are Going Direct to the Consumer 177
Chapter 15 From B2C to “All to All”: The Rise of Platforms, the Sharing Economy, and Crowdsourcing 189
Chapter 16 More Immersive Experiences: How Brands Are Wowing Customers with Memorable Experiences 199
Chapter 17 Conscious Consumption: Consumer Demand for Sustainable, Responsible Products 209

PART IV Rethinking How Businesses Are Run 221
Chapter 18 Sustainable and Resilient Operations: Building a Stronger, More Responsible Company 223
Chapter 19 Finding the Balance Between Humans and Intelligent Cobots: The Blended Workforces of the Future 237
Chapter 20 Finding and Keeping Talent: The Shifting Talent Pool and Employee Experience 249
Chapter 21 Organizing to Win: Flatter, More Agile Organizations 259
Chapter 22 Authenticity: Why Brands and Leaders Need to Keep It Real 271
Chapter 23 Purposeful Business: Why Does Your Business Exist? 281
Chapter 24 Co-Opetition and Integration: A New Age of Integrated Collaboration 291
Chapter 25 New Forms of Funding: The Democratization of Business Funding 301

Part V Where to Go from Here 309
Chapter 26 Final Words: Four Key Takeaways for Business Leaders 311

Acknowledgments 317
About the Author 319
Index 321

Aanbevolen live events...

dinsdag 04-04-2023

Psychologie voor Managers

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • LEVEL 3 Employee Growth
    Wessel Berkman
    LEVEL 3 Employee Growth
    € 24,95
  • Verdraaide organisaties
    Wouter Hart
    Verdraaide organisaties
    € 35,95
  • Verandermanagement, 5e editie met MyLab NL toegangscode
    Fred Rorink
    Verandermanagement, 5e editie met MyLab NL toegangscode
    € 41,95
  • Anders Kijken & Organiseren
    Cor Broekhuizen
    Anders Kijken & Organiseren
    € 34,95
  • De kunst van veranderen
    Marco de Witte
    De kunst van veranderen
    € 39,95
  • De verankerde organisatie
    Patrick Vermeulen
    De verankerde organisatie
    € 48,95

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Business Trends in Practice

        Business Trends in Practice
        Bernard Marr
        /