Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , e.a.

Voucher voor - Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition -- Revel

Digitale publicatie Engels 2023 9781292363561
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Specificaties

ISBN13:9781292363561
Taal:Engels
Bindwijze:digitale publicatie
Verschijningsdatum:3-5-2023
Hoofdrubriek:Jeugd
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Inhoudsopgave

PART I: UNDERSTANDING THE HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING PROCESS

-Introduction: Marketing for Hospitality and Tourism
-Service Characteristics of Hospitality and Tourism Marketing
-The Role of Marketing in Strategic Planning


PART II: DEVELOPING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING OPPORTUNITIES AND STRATEGIES

-The Marketing Environment
-Marketing Information Systems and Marketing Research
-Consumer markets and Consumer Buying Behavior
-Organizational Buyer Behavior of Group Market
-Market Segmentation, Targeting, and Positioning


PART III: DEVELOPING THE HOSPITALITY AND TOURISM MAKRETING MIX

-Designing and Managing Products
-Internal marketing
-Pricing Products: Pricing Considerations, Approaches, and Strategy
-Distribution Channels
-Promoting Products: Communication and Promotion Policy and Advertising
-Promoting Products: Public Relations and Sales Promotion
-Professional Sales
-Direct and Online Marketing: Building Customer Relationships


PART IV: MANAGING HOSPITALITY AND TOURISM MARKETING

-Destination Marketing
-Next Year's Marketing Plan


Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Voucher voor - Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition -- Revel