Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Operation China

From Strategy to Execution

Paperback Engels 2008 9781422116968
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

China is als markt gegroeid waardoor het spel veranderd is. Gisteren stonden multinationals voor het dilemma: Gaan we naar China? Wie kiezen we als partner? Waarin gaan wij investeren? Er was niet alleen goedkeuring nodig om de Chinese markt te betreden, maar ook het vinden van de juiste joint venture partner en verkopen in de juiste steden aan de goede klanten. De precieze uitvoering deed er verder niet zo toe: het voorrecht van toegang door relaties met de Chinese overheid en partners wél.

Vandaag is de overheid niet langer de belangrijkste kracht achter overeenkomsten. De barrières voor de toegang zijn gevallen en verordeningen zijn van minder belang. Bovendien zijn partnerovereenkomsten niet meer noodzakelijk. Hierdoor is marktwinning nu wél afhankelijk van goede uitvoering. Het draait nu om effectieve en efficiënte ontwikkelingen, marketing, productie en de productenstroom naar klanten en het kweken en behouden van talent.

In 'Operation China' leggen Jimmy Hexter en Jonathan Woetzel uit, hoe je kunt zorgen voor de juiste uitvoering in China door talentenbeheer, productontwikkeling, informatietechnologie, procurement, supply-chain management, productie en verkoop, marketing en distributie. Hiermee helpt dit boek u met een succesvolle exploitatie naar het China van vandaag.

Specificaties

ISBN13:9781422116968
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Druk:1
Hoofdrubriek:Economie

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgments

Part 1 Good Enough Is No Longer Enough
1 Changing Rules for Business Success
2 Principles of World-Class Execution

Part 2 World-Class Execution
3 Learning to Win in China's Many Markets
4 Developing Competitive Products
5 The Next Advantage for Manufacturing
6 Getting More from Sourcing More in China
7 Distribution: Changing Times
8 Talent Holds the Key
9 Where to Start

Part 3 The Future of Business in China
10 The Looming Wave of Mergers and Acquisitions
11 Win in China - or Lose Everywhere

Notes
Index
About the Authors

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Operation China