Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
,

Brand Leadership

Paperback Engels 2009 9781439172919
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Het belang van merken wordt steeds meer erkend. In 1980 zette David Aaker merken voor het eerst op de agenda van ondernemingen. Sindsdien is het belang van merken toegenomen en het is nu tijd dat de volgende stap wordt gezet in het merkenbewustzijn van ondernemingen.

Aaker en Joachimsthaler beschrijven hoe strategisch brandmanagement het klassieke, tactisch georiënteerde merkenmanagement van ondernemingen als Procter & Gamble gaat vervangen. Merken worden daarbij steeds meer vanuit een strategische invalshoek bekeken en staan in dienst van de ondernemingsstrategie.

Dit vereist een verandering in de organisatiestructuur, van systemen, interne processen en organisatiecultuur. In 'Brand Leadership' worden deze veranderingen uitvoerig beschreven en bereiden de auteurs hun lezers voor op een volgende fase van merkenmanagement.

Specificaties

ISBN13:9781439172919
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:368
Druk:1
Verschijningsdatum:27-4-2009
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Leadership