Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

Brand Relevance

Making Competitors Irrelevant

Gebonden Engels 2010 9780470613580
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie. Bovendien leert u hoe u met innovatie, klantgerichtheid, momentum en zichtbaarheid de concurrentie irrelevant maakt en houdt. Aakers uitgangspunt: ieder nieuw product is een merk.

Specificaties

ISBN13:9780470613580
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:382
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

Nick van Loendersloot | 29 maart 2013
De laatste decennia wordt de marketingliteratuur toch wel gedomineerd door de AK en dan hebben we het natuurlijk over de Aakers, de Kotlers, de Kellers en de Kapferers, die ons met de regelmaat van de klok verblijden met vuistdikke standaardwerken. Vaak zijn deze publicaties een herhaling van zetten, of een variant op een bestaand thema.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

Preface

1. Winning the Brand Relevance Battle
2. Understanding Brand Relevance: Categorizing, Framing Consideration, and Measurement
3. Changing the Retail Landscape
4. Market Dynamics in the Automobile Industry
5. The Food Industry Adapts
6. Finding New Concepts
7. Evaluation
8. Defining the Category or Subcategory
9. Creating Barriers: Sustaining the Differentiation
10. Maintaining Relevance in the Face of Market Dynamics
11. Innovative Organization

Epilogue: The Yin and Yang of the Relevance Battle
Notes
Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand Relevance