Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen
,

Authenticity

What consumers really want

Gebonden Engels 2007 9781591391456
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
34,54
24,95

Samenvatting

Wat is authenticiteit eigenlijk? In dit provocatieve en praktische boek definiëren James Gilmore en Joseph Pine wat authenticiteit betekent voor de postmoderne consument en hoe bedrijven hun aanbod als 'echt' kunnen positioneren.

Ze bouwen hiermee verder op hun vorige boek 'The Experience Economy' (in het Nederlands vertaald als 'De beleveniseconomie'). Ze leggen uit dat informatie over beschikbaarheid, kosten en kwaliteit niet langer voldoende is. De huidige consumenten zoeken de authenticiteit waar en wanneer zij kopen.

Door in te spelen op de strategie hoe u deze vraag naar authenticiteit kunt bevredigen, biedt 'Authenticity' de sleutel tot de identificatie van uw zaken met de perceptie van klanten wat persoonlijk, waardevol en echt is.

Dit boek is in het Nederlands verschenen onder de titel 'Authenticiteit'.

Specificaties

ISBN13:9781591391456
Trefwoorden:consumentengedrag
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:320
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Bas van Vlierden | 14 juli 2010
De consument is uitgekeken op betekenisloze belevenissen. Na het 'experience' tijdperk is het nu tijd voor 'authenticity': echtheid. Dit concluderen Pine en Gilmore in hun boek 'Authenticity'. De auteurs proberen het begrip uit te leggen aan de hand van de begrippen 'waarachtigheid' en 'geloofwaardigheid'.Lees verder
Hans van der Loo | 5 februari 2008
'Authenticiteit' is het nieuwe toverwoord. Hoe authentiek zijn de producten die u koopt, of de mensen waar u mee omgaat? Joseph Pine en James Gilmore komen met twee criteria om authenticiteit te meten: 'waarachtigheid' en 'geloofwaardigheid'. In de bestseller 'De beleveniseconomie' die in 1999 verscheen, schetsten Joseph Pine en James Gilmore de verschuiving in de economie van het delven van grondstoffen naar achtereenvolgens de productie van goederen, het verlenen van diensten en het ensceneren van belevenissen.Lees verder

Lezersrecensies

3.3 van de 5
3 stemmen
0
2
0
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

Alle interviews en artikelen (1)

Over James Gilmore

James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.

Andere boeken door James Gilmore

Over Joseph Pine

B. Joseph Pine II en James H. Gilmore zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een ideeënstudio die bedrijven helpt nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Zij hebben niet alleen de baanbrekende bestseller 'De Beleveniseconomie' geschreven, maar ook bijdragen geleverd aan Harvard Business Review en als redacteuren meegewerkt aan Markets of One.

Andere boeken door Joseph Pine

Inhoudsopgave

Chapter 1 Authenticity: The New Business Imperative
Chapter 2 The Demand for Authenticity: Why Now?
Chapter 3 The Supply of Inauthenticity: What is Going On?
Chapter 4 Rendering Authenticity: What Are Your Options?
Chapter 5 Fake, Fake, It is ALL Fake: Why All Offerings Are Inauthentic
Chapter 6 Five Areas Where Consumers Judge Your Authenticity: What You Say
Chapter 7 Placemaking and Location Hierarchy: Where are You?
Chapter 8 Mapping Strategy against Authenticity: What to Do Next?
Chapter 9 Mapping Your Execution Zone: How to Do It?

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Authenticity