Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het managen van klanteninteractie

Gebonden Nederlands 2000 9789014062891
Voormalig top 100Totaal 31 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Het managen van klanteninteractie is de rode draad van dit boek. Ieder klantcontact genereert een opeenvolging van nieuwe activiteiten en nieuwe klantencontacten. De lerende marketingorganisatie is dan ook het sleutelwoord om een klantgericht marketingbeleid in praktijk te brengen. Daarnaast gaat dit boek over het optimaliseren van klantprocessen: Hoe verhoog je de winstgevendheid van de klantendatabase en de effectiviteit van de communicatie. De volgende vragen komen onder meer aan de orde:
- Met wie gaat de marketeer, wanneer, waarom, waarover en hoe communiceren?
- Wat kan ik met non-respons en non-conversie?
- Hoe integreer ik klanttevredenheid en loyaliteit binnen mijn DM-organisatie?
- Wat is multi-channeling?
- Hoe realiseer ik een kostenefficiënt DM-programma?

Specificaties

ISBN13:9789014062891
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:206
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Het managen van klanteninteractie
Nico Janssen | 15 mei 2002
'Het managen van klanteninteractie' gaat vooral in op de integratie van direct marketing en database marketing. Het doel van deze integratie is het verhogen van de effectiviteit van de marketingcommunicatie en het meetbaar maken van inspanningen op dit gebied.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Help de klant verzuipt!
2. Hoe manage je het klantproces
3. Optimaliseren van de klantrelatie
4. En dan nu: de klant
5. Het managen van klantencontacten
6. Hoe vindt u klant?
7. Wat vertel ik de klant
8. Hoe vertel ik het de klant?
9. Wat verwacht u van de klant?
10. Wat denkt de klant ervan?
11. Is er een klant in de zaal?
12. Klaar voor de klant

Voetnoten
Verklarende woordenlijst
Trefwoordenregister

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het managen van klanteninteractie