Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

CRM en Internet

Van E-commerce naar R-commerce

Gebonden Nederlands 2000 9789014068060
Voormalig top 100Totaal 54 dagen
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Klanten krijgen, klanten hebben, klanten houden. Is het in de fysieke wereld al een hele klus om een klant te overtuigen, op Internet wordt het niet gemakkelijker. De transparantie van Internet bevordert dat klanten snel geconfronteerd worden met concurrerende aanbiedingen en mogelijkheden. 'CRM en Internet' laat aan de hand van praktische modellen en praktijkervaringen zien wat de inzet van Internet voor uw (potentiële) klanten kan betekenen. Het laat bovendien stap voor stap zien hoe u van E-commerce, het digitale proces, R-commerce kunt maken. Waarbij de R staat voor Resultaat, Return (on investment, on sales), maar vooral ook Relatie.

Specificaties

ISBN13:9789014068060
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:160
Uitgever:Samsom
Druk:0

Expertrecensies (1)

recensie
CRM en Internet
Cees van Westrenen | 17 mei 2001
Klanten krijgen, klanten hebben en klanten houden, is voor een onderneming van groot belang. Volgens Gerard van Vliet is dit ook de essentie van CRM ( Customer Relationship Management).
Lees verder

Lezersrecensies

2.0 van de 5
1 stem
0
0
0
1
0

Over Gerard van Vliet

Gerard van Vliet schreef in 1997 'Digitale Diarree' waarin hij aangaf wat Internet, de 1e digitale golf, zou kunnen betekenen voor bedrijven. Hij kreeg meer dan gelijk! Met 'Digitaal Leiderschap' zet hij wederom alle kansen van de 2e digitale golf op een rij. Gerard geldt als een uiterst capabel bestuurder en toezichthouder. Hij is niet voor niks de trekker van de Nederlandse vereniging van Commissarissen en Directeuren (NCD). Hij laat als geen ander de digitale lijnen kruisen met die van geld, marketing en HR. Waarbij visie en executie schijnbaar moeiteloos in elkaar overvloeien. Zijn nieuwsgierigheid en creativiteit zijn spreekwoordelijk voor zijn aanpak. Een aanpak die hij graag deelt met jou!

Andere boeken door Gerard van Vliet

Inhoudsopgave

Woord vooraf

1. CRM=Customer Relationship Mythes
2. Oude wijn in nieuwe zakken
3. Van e-commerce naar r-commerce
4. R-commerce: de aanloop
5. R-commerce: de realisatie
6. R-commerce: de werkelijkheid
7. De valkuilen: open your I's
8. R-commerce: de toekomst
9. R-commerce: Life time learning

Bijlagen
Literatuur
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        CRM en Internet