De Branson-way
Succes in zaken en in het leven
Paperback Nederlands 2010 5e druk 9789022558607Samenvatting
Wie zegt dat u het spel volgens de regels moet spelen? In 'De Branson-way' deelt Richard Branson, de oprichter van de Virgin Group en een van de succesvolste Britse ondernemers ter wereld, zijn kennis van zaken en onthult hij de markante aspecten van zijn grootste en verrassendste deals.
Lees hoe Virgin uitgroeide tot een multinational van formaat, hoe Virgin Mobile USA het snelst groeiende bedrijf was dat een winst van meer dan een miljard dollar genereerde (sneller dan Microsoft, Google én Amazon) en hoe het Branson lukte om als eerste persoon ter wereld miljoenenbedrijven in acht verschillende branches op te zetten.
Richard Branson wisselt onmisbare adviezen af met opmerkelijke insiderinformatie en achtergrondverhalen van de grootste successen van Virgin.
'De Branson-way' is een dynamische, inspirerende en eerlijke gids voor succes in zaken en in het leven, of u nu werknemer, manager of ondernemer bent.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Inleiding
1. Mensen: goede mensen vinden - geef hun de vrijheid
2. Merk: de vlag laten wapperen
3. Levering: per expresse
4. Leren van fouten en tegenslagen: schaderapport
5. Innovatie: de drijvende kracht achter zakendoen
6. Ondernemers en leiderschap: vasthouden en loslaten
7. Sociale verantwoordelijkheid: gewoon werk
Epiloog: Succes
Dankbetuiging
Register
Verantwoording van citaten
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan