
Lees verder
Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.
Meer over Seth Godin OP=OP
'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.'
WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op gehaktballen... Gadver!
Nu traditionele marketing steeds meer terrein verliest, lijken de nieuwe marketinginstrumenten als blogs en widgets onweerstaanbaar. Maar ze werken niet voor saaie merken ('gehaktballen') die geen mond-tot-mondreclame genereren.
'Gehaktballen met slagroom' is uw gids voor de veertien trends die geen marketeer mag missen. Het legt uit wat het belang is van het creëren van verhalen rond producten, wat u moet doen aan consumenten die steeds sneller afgeleid zijn, en waarom vijfduizend mensen die geïnteresseerd zijn in uw boodschap veel interessanter zijn dan vijf miljoen mensen die er niet op zitten te wachten.
En de winnaars zijn niet alleen de start-ups van geflipte studenten die nooit een echte baan hebben gehad. Er zijn genoeg voorbeelden van gevestigde bedrijven die zich briljant hebben aanpast.
Seth Godin weet dat het niet makkelijk is om uw product, marketing en interne organisatie op een lijn te krijgen, maar hij overtuigt u dat het meer dan de moeite waard zal zijn.
Dit boek is de vertaling van 'Meatball Sundae'.