Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Contentbijbel

Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde?

Paperback Nederlands 2018 9789024404629
Voormalig top 100Totaal 44 dagen
Verkooppositie 4246Hoogste positie: 47
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.

Specificaties

ISBN13:9789024404629
Trefwoorden:marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:380
Uitgever:Boom
Druk:2
Verschijningsdatum:7-6-2018
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

3.0 van de 5
31 stemmen
9
3
3
11
5

Over Cor Hospes

Cor Hospes is eigenaar van het bureau Merkjournalisten. Hij maakt verhalen. Geeft mensen en merken bezieling en betovering. Ook schrijft hij bestsellers over contentmarketing en storytelling, en spreekt daar wereldwijd over. Verder is hij schrijf- en storycoach, en adviseert en helpt bedrijven hoe ze slimmer met content moeten omgaan.

Andere boeken door Cor Hospes

Inhoudsopgave

VOORWOORD
PROLOOG

DEEL I: HET OUDE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 1 Petertje Pril, Polletje Pree en Dikkertje Duxon en de Shell Answer Man
HOOFDSTUK 2 Passievolle verhalen die het waard zijn om te delen
HOOFDSTUK 3 De onverwachte terugkeer van Flipje en de M-brigade
HOOFDSTUK 4 Hoe Geoffrey de Peyrac het geraamte van een goed verhaal aan het praten kreeg
HOOFDSTUK 5 Met een Trojaans paard op weg naar de Temporaal-Pariëtale Junctie
HOOFDSTUK 6 De exploderende koeien van een fastfoodketen
HOOFDSTUK 7 Een kassabon met mayonaiserecepten

DEEL II: HET NIEUWE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 8 C = STE + 5W x 4C oftewel de Content Code
HOOFDSTUK 9 Wat is je STE?
HOOFDSTUK 10 W1: Waarom
HOOFDSTUK 11 W2: Wie
HOOFDSTUK 12 W3: Waar
HOOFDSTUK 13 W4: Wat
HOOFDSTUK 14 W5: Wanneer
HOOFDSTUK 15 Begin je waar het pijn doet of beklim je liever de veranderberg?

EPILOOG
TIEN GEBODEN VAN CONTENTMARKETING
VERANTWOORDING
DANKWOORD
OVER DE AUTEUR

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Contentbijbel