Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Contentbijbel

Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde?

Paperback Nederlands 2018 2e druk 9789024404629
Voormalig top 100Totaal 44 dagen
Verkooppositie 4775Hoogste positie: 47
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De Contentbijbel leert je hoe.

Specificaties

ISBN13:9789024404629
Trefwoorden:marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:380
Uitgever:Boom
Druk:2
Verschijningsdatum:7-6-2018
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

3.0 van de 5
31 stemmen
9
3
3
11
5

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Digital storytelling bestaat niet
Ger Post 12 december 2016 Wat heeft digital storytelling voor een nieuwe verhalen opgeleverd? Bar weinig. ‘Niks geen aparte en nieuwe verhalen.’ Aldus guerilla marketeer Cor Hospers.
interview
Cor Hospes: ‘Mensen willen weten waarom ze elke dag voor jou in die k-file moeten staan’
Ger Post 29 oktober 2014 Hoewel er geen naam op de kaft staat, heeft de Contentbijbel wel degelijk een schepper: adviseur en oud-journalist Cor Hospes. ‘Eerst dienen, dan verdienen. Het is echt zo.’

Over Cor Hospes

Cor Hospes is verhalenmaker en eigenaar van Merkjournalisten. Auteur van marketing- en managementboeken waaronder enkele bestsellers. En host van de podcast Hart voor Zaken waarin ondernemers vertellen over de liefde voor hun bedrijf, hun mensen en de wereld om hen heen.

Andere boeken door Cor Hospes

Inhoudsopgave

VOORWOORD
PROLOOG

DEEL I: HET OUDE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 1 Petertje Pril, Polletje Pree en Dikkertje Duxon en de Shell Answer Man
HOOFDSTUK 2 Passievolle verhalen die het waard zijn om te delen
HOOFDSTUK 3 De onverwachte terugkeer van Flipje en de M-brigade
HOOFDSTUK 4 Hoe Geoffrey de Peyrac het geraamte van een goed verhaal aan het praten kreeg
HOOFDSTUK 5 Met een Trojaans paard op weg naar de Temporaal-Pariëtale Junctie
HOOFDSTUK 6 De exploderende koeien van een fastfoodketen
HOOFDSTUK 7 Een kassabon met mayonaiserecepten

DEEL II: HET NIEUWE CONTENTTESTAMENT
HOOFDSTUK 8 C = STE + 5W x 4C oftewel de Content Code
HOOFDSTUK 9 Wat is je STE?
HOOFDSTUK 10 W1: Waarom
HOOFDSTUK 11 W2: Wie
HOOFDSTUK 12 W3: Waar
HOOFDSTUK 13 W4: Wat
HOOFDSTUK 14 W5: Wanneer
HOOFDSTUK 15 Begin je waar het pijn doet of beklim je liever de veranderberg?

EPILOOG
TIEN GEBODEN VAN CONTENTMARKETING
VERANTWOORDING
DANKWOORD
OVER DE AUTEUR

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Contentbijbel