Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Concurreren met creativiteit

De kern van innovatiemanagement

Paperback Nederlands 2006 9789043013093
Verkooppositie 99999998 dagen in de top 100
Dit product is niet meer leverbaar

Samenvatting

Meer creativiteit ligt binnen elke organisatie binnen handbereik. Ook uw organisatie kan zich relatief gemakkelijk omvormen tot een ideeënfabriek, waar mensen het spannend vinden om te werken. In dit boek vindt u onder meer een stappenplan, checklists, inspirerende cases en een discussie-handleiding om u hierbij te ondersteunen. Deze paperback editie bevat bovendien maar liefst 100 praktische tips voor meer innovatie en creativiteit.

Het boek is uitermate geschikt voor u als een van de volgende profielen op u van toepassing is:
- U bent leidinggevende die medewerkers de gelegenheid wil bieden al hun inzet en inventiviteit te tonen in uitdagende opdrachten;
- U bent HR-manager die zoekt naar nieuwe wegen om medewerkers te boeien en te binden;
- U bent topmanager en beseft dat innovatie niet mogelijk is zonder een permanente stroom van nieuwe ideeën voor vernieuwing en verbetering;
- U bent adviseur die ondernemingen wenst te ondersteunen met de versterking van hun innovatiekracht.

Dit boek is echter in de eerste plaats geschreven om u kansen te laten ontdekken met uw eigen creativiteit. Het brengt u op nieuwe ideeën over uw eigen ideeën.

Specificaties

ISBN13:9789043013093
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:144
Druk:1

Expertrecensies (1)

Carla Verwijs | 22 oktober 2007
Creativiteit vormt de basis voor innovatie in een organisatie. We doen er echter vaak weinig aan om creativiteit te stimuleren en te benutten. In zijn boek 'Concurreren met creativiteit' beschrijft Jeff Gaspersz hoe we hier verandering in kunnen brengen.Lees verder

Lezersrecensies

3.3 van de 5
6 stemmen
1
1
3
1
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Jeff Gaspersz

Jeff Gaspersz is als hoogleraar innovatie verbonden aan de Business Universiteit Nyenrode en is zelfstandig adviseur. Hij heeft vele organisaties en personen geholpen bij het vinden van nieuwe doorbraakkansen. Hij schreef diverse boeken, waaronder 'Anders denken, nieuwe kansen' en 'Anders kijken, nieuwe kansen' (zie ook www.kansdenken.nl).

Andere boeken door Jeff Gaspersz

Inhoudsopgave

Over de auteur
Voorwoord

1. Is dit uw onderneming?
2. Wat is creativiteit?
3. Management van creativiteit
4. Het scheppen van het klimaat voor creativiteit
5. Creatieve denkvaardigheden
6. Management van ideeën
7. Realisering van de creatieve organisatie
8. Honderd kansen voor meer creativiteit en innovatie in uw organisatie

Noten
Een boekenkast vol creativiteit
Lijst van aangehaalde literatuur
Index

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Concurreren met creativiteit