

Cor Molenaar is directeur van het adviesbureau eXQuo consultancy. Daarnaast is hij emeritus Hoogleraar E-Marketing aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en adviseur van gerenommeerde bedrijven, zowel in de retail als de dienstverlening. Hij is auteur van verschillende boeken, waaronder Het einde van concurrentie en Demand Driven Business Strategy.
Meer over Cor MolenaarLuisterboek Internet overleven
Van flowerpower tot Second Life
Audio-cd Nederlands 2008 1e druk 9789043016353Samenvatting
De technologische ontwikkelingen buitelen de laatste decennia over elkaar heen. Nieuwe toepassingen gaan gepaard met steeds uitgebreidere gebruiksmogelijkheden voor steeds meer mensen. De revolutionaire jaren zestig hebben plaatsgemaakt voor een wereld waarin de keuzemogelijkheden haast onbeperkt zijn en het individu het voor het zeggen heeft. Maar zijn we wel zo gelukkig met al die vrijheid en weten we ons er wel raad mee? Cor Molenaar vertelt welke ontwikkelingen hebben plaatsgevonden en hoe u daar het meeste voordeel uit kunt halen.
Cor Molenaar is bijzonder hoogleraar eMarketing & Distance Selling aan de Rotterdam School of Management (Erasmus Universiteit) en directeur van eXQuo consultancy in Oosterbeek.
Uw tijd is schaars, maar u wilt zich wel blijven ontwikkelen en steeds weer bijleren. Dit luisterboek biedt uitkomst! Thuis op de bank, op het strand met uw iPod of gewoon in de cd-speler van uw auto: listen and learn!
Specificaties
Lezersrecensies
Anderen die dit luisterboek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan