Social media marketing voor Dummies
Paperback Nederlands 2011 1e druk 9789043023696Samenvatting
Social media marketing is een goedkope en effectieve manier om uw klantenkring te vergroten. Met dit boek ontdekt u hoe u het beste uit Twitter, blogs, Facebook en andere websites haalt en leert u social media te identificeren die uw doelgroep aanspreken.
'Social media marketing voor Dummies' bevat de essentie van het plannen, begroten, lanceren en managen van een social marketing campagne. Naast uitgebreide uitleg over hoe social media uw bedrijf en merk succesvol kunnen maken, leest u ook hoe u uw pagina's kunt optimaliseren om veel bezoekers aan te trekken en hoe u een programma opzet waarmee u uw succes en resultaten meet.
Deze uitgave is een praktische handleiding voor kleine ondernemingen en starters die op zoek zijn naar online marketingstrategieën tegen een betaalbare prijs, maar ook onmisbaar voor marketeers in grotere bedrijven die zich meer willen toeleggen op social media.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Dankwoord
Inleiding
Deel I: De sociale wereld in met je marketing
1. Wat sociale invloedmarketing betekent
2. Hoe het SIM-land in elkaar zit
3. In het denkkader van SIM
Deel II : SIM in de praktijk
4. SIM-campagnes lanceren
5. Je SIM-stem ontwikkelen
6. Je publiek en hun beïnvloeders bereiken op de belangrijkste sociale platforms
7. Marketing via nichenetwerken en online beïnvloeders
8. Rekenen op de beïnvloeders
Deel III: Oude marketing is weer nieuw in een SIM-jasje
9. SIM op je website
10. Een authentieke en betrokken adverteerder worden
11. Mobiele SIM-campagnes opzetten
12. Je werknemers enthousiast maken voor SIM
13. Metingen in de SIM-wereld
Deel IV: Het deel van de tientallen
14. Tien best practices voor SIM
15. Tien bekende fouten vermijden
16. Tien SIM-blogs die je moet lezen
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan