


Pieter van Groenewoud heeft een jarenlange ervaring met de producten van Apple en heeft in zijn vakgebied dagelijks met Apple te maken.
Meer over de auteursHet iPad Boek (3e druk 2012)
Paperback Nederlands 2012 3e druk 9789043025980Samenvatting
De iPad is sinds de lancering nog onverminderd populair. Dat is ook te merken aan het succes van de 2e en 3e generatie. Met de komst van deze prachtig vormgegeven tablet raakt de ouderwetse pc steeds verder op de achtergrond. Dat is ook niet vreemd, want de iPad voorziet in al uw behoeften.
Behalve voor internet en e-mail is de iPad een multimediale alleskunner die u laat genieten van uw favoriete muziek, foto's, films, e-books en games. Bovendien heeft u met de iPad altijd een camera op zak en kunt u zelfs videobellen met uw familie en vrienden. Dankzij het enorme aanbod van handige en interessante apps zijn de mogelijkheden van de iPad werkelijk eindeloos.
'Het iPad Boek, 3e editie' is een praktische gids die u op weg helpt met de iPad, zodat u er optimaal gebruik van zult maken. Om te beginnen is de bediening van de iPad belangrijk, net als een heldere uitleg van alle functies, menu's en instellingen.
Naast de basishandelingen besteedt dit boek de nodige aandacht aan het werken met tekst, internetinstellingen, iTunes, het afspelen van media, iCloud, leuke apps en de App Store. De vele praktische tips en kleurenillustraties maken dit boek onmisbaar voor iedere iPad-bezitter!
Specificaties
Lezersrecensies
Over Yvin Hei
Inhoudsopgave
1. Aan de slag
2. Basishandelingen
3. Verbinding maken met internet
4. Werken met tekst
5. Nog meer functies
6. Internet, Safari en Mail
7. iTunes
8. iCloud
9. De programma's
10. Media afspelen en bekijken
11. iTunes Store
12. Meer programma's
13. Problemen en oplossingen
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan