Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab

Paperback Nederlands 2019 9789043036368
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Samenvatting

'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.

In 'Marketingcommunicatie' komen alle elementen van het communicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, tot de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct-marketing, tot het berekenen van de campagne-effectiviteit. Het boek beschrijft hoe organisaties kunnen omgaan met aspecten als online branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Ook is er aandacht voor de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen op het gebied van online communicatie.

Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een uitgebreide case en bijbehorende vragen die de student aanmoedigen de theorie toe te passen.

'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de (Europese) praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze 6e editie van 'Marketingcommunicatie' zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en zoveel mogelijk grafisch weergegeven. Het boek is tevens geschikt voor marketingprofessionals.

In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal:
- Interactieve eText
- Toetsvragen
- Begrippentrainer
- Figuren & tabellen
- Verdiepende theorie
- Cases
- Animaties
- Video’s
- Links

Specificaties

ISBN13:9789043036368
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:528
Druk:6
Verschijningsdatum:9-4-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Patrick de Pelsmacker

Patrick De Pelsmacker is professor Marketing aan de Universiteit van Antwerpen. Hij is ook parttime professor Marketing aan de Universiteit van Gent en Decaan van de Universiteit Antwerpen Management School. De Pelsmacker heeft uitgebreide ervaring in het doceren van Marketing, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingcommunicatie. Zijn onderzoek richt zich op de effecten van reclame en op consumentengedrag.

Andere boeken door Patrick de Pelsmacker

Over Maggie Geuens

Maggie Geuens is professor Marketing aan de Universiteit Gent en op de Vlerick Leuven Gent Management School. Zij heeft uitgebreide ervaring in het doceren van het verband tussen reclame en de effecten daarvan op het gedrag van consumenten. De focus van haar onderzoek zijn consumentengedrag, merk- en reclame effecten. Geuens is ook co-auteur van het boek Marketingmanagement.

Andere boeken door Maggie Geuens

Over Joeri van den Bergh

Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet. Hij heeft gedoceerd in verschillende marketingprogramma's en is regelmatig betrokken bij in-company trainingen en consultancy. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen over de hele wereld over communicatie, merken en jongerenmarketing. In zijn vrije tijd is hij bestuurslid van de Ancienne Belgique.

Andere boeken door Joeri van den Bergh

Inhoudsopgave

1. Geïntegreerde communicatie
2. Merkenbeleid
3. Hoe marketingcommunicatie werkt
4. Marketingcommunicatieplanning
5. Reclame
6. Online communicatie
7. Mediaplanning
8. Merkactivatie
9. Direct Marketing
10. Public Relations
11. Sponsoring
12. Meten van campagne-effectiviteit
13. Marketingcommunicatie en ethische kwesties

Begrippenlijst
Noten
Namenindex
Trefwoordenindex

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketingcommunicatie, 6e editie met MyLab