Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Principes van bedrijfseconomie, met MyLab NL

Paperback Nederlands 2024 9789043041270
Verkooppositie 182Hoogste positie: 158
Nog niet verschenen, verwacht op 15‑02‑2024
44,95

Samenvatting

Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte. Niet alleen de oorsprong, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.

Aan de hand van voorbeelden uit het MKB en het internationaal bedrijfsleven leren studenten wat bedrijfseconomie in de praktijk inhoudt. Deze benadering zorgt ervoor dat de behandelde stof op eenvoudige wijze kan worden toegepast in de dagelijkse praktijk.

Nieuw in deze editie
Deze editie van 'Principes van Bedrijfseconomie' is meer toegeschreven naar de dienstverlenende sector, in plaats van enkel de productsector. Doordat de bedrijfseconomische begrippen en theorieën hier op zijn aangepast, is het boek breder inzetbaar. Daarnaast is het boek volledig geactualiseerd door nieuwe voorbeelden en cases. Bovendien is het boek verrijkt met MyLab NL. Op deze digitale leeromgeving worden diverse studiematerialen voor studenten en lesmaterialen voor docenten geplaatst.

Omdat het 'Principes van bedrijfseconomie' de breedte ingaat, en niet de diepte, is het boek ideaal geschikt voor studenten die kennismaken met het vak en hiervoor de essentie van het vakgebied moeten weten. Het boek biedt bedrijfseconomie voor niet-bedrijfseconomen, bijvoorbeeld studenten Bedrijfskunde/MER, Facility Management, Communicatie en SBRM.

Specificaties

ISBN13:9789043041270
Trefwoorden:bedrijfseconomie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:260
Druk:4
Verschijningsdatum:15-2-2024
ISSN:

Over Clarence van der Putte

Clarence van der Putte, economisch psycholoog, is al jaren actief als commercieel marktonderzoeker en vervult sinds een aantal jaren de functie van kerndocent bij de Hogeschool van Amsterdam, domein economie en management. Hij is bezig met zijn promotieonderzoek dat geïnitieerd wordt vanuit de Hogeschool van Amsterdam.

Andere boeken door Clarence van der Putte

Over Fred Rienstra

Fred Rienstra is werkzaam bij ABN AMRO, waar hij in de afgelopen vijfentwintig jaar uiteenlopende uitvoerende en leidinggevende functies heeft gehad in front-, mid- en back-office. Momenteel werkt hij bij de bank als marketeer voor het grootzakelijke marktsegment. Naast zijn loopbaan bij de bank is hij – gedreven door zijn toewijding aan het marketingvak – docent bij de Hogeschool van Amsterdam.

Andere boeken door Fred Rienstra

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Principes van bedrijfseconomie, met MyLab NL