
Lees verder
Zeynep Dag (1990) lanceerde in 2017 haar schoenenmerk Alzúarr. In 2018 werd zij uitgeroepen tot Ondernemer van het Jaar. Daarnaast won ze in 2019 de Communicatieprijs en in 2022 werd ze uitgeroepen tot Fashion Accessories Designer of the Year. Ze is bovendien oprichter van haar eigen school, de Business Fashion Academy.
Meer over Zeynep DagZeynep Dag groeide op in en achterstandswijk in Eindhoven. Ondanks een warm, liefdevol gezin had ze een ellendige jeugd, vol pesterijen en confrontaties met haar ‘anders’ zijn.
Vandaag heef Zeynep haar eigen internationale bedrijf, Alzúarr, waarmee ze over de hele wereld extravagante schoenen verkoopt. Internationale sterren als Rihanna, Beyoncé en Jeniffer Lopez behoren tot haar klantenlijst. Maar hoe bereik je dat? En hoe bouw je zo’n imperium op? En nog belangrijker: hoe behoud je het doorzettingsvermogen, als de weg ernaar talloze tegenslagen kent? Zeynep maakte het allemaal mee: zakelijke mislukkingen, profiteurs en oplichters, maar ze behield haar rotsvaste vertrouwen in de jonge versie van haarzelf, ook, en misschien wel vooral, door haar vrouw-zijn.
'Strijder op hakken' vertelt het inspirerende en bovenal fascinerende, choquerende verhaal van een jong, buitenlands meisje met een droom. En hoe die droom gevoed werd door zelfliefde. Want die twee zijn volgens Zeynep onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen uiteindelijk de ultieme voorwaarde voor succes: staan voor wie je bent en leven voor je droom.
ondernemerschap persoonlijke ontwikkeling zelfliefde schoenen mode vrouwelijk ondernemerschap fashion doorzettingsvermogen dromen waarmaken zelfvertrouwen succes authenticiteit zakelijke relaties migratie culturele identiteit familie vooroordelen ambitie celebritycultuur empowerment kansen grijpen creativiteit onderwijs netwerken design migratieachtergrond familierelaties zelfacceptatie immigratie marketing luxemerken veerkracht vrouwenemancipatie mode-industrie rolmodellen identiteit normen en waarden kansongelijkheid innovatie ondernemersmentaliteit zakelijke uitdagingen pesten rolemodel branding internationale handel zelfbeeld succesfactoren luxeproducten persoonlijk leiderschap social media tegenslag verwerken investeringen statusverschillen uitdagingen inspiratie levenslessen celebrity marketing geluksgevoel multiculturele samenleving zelfhulp startupfase klantenwerving mentoren productontwerp lifestyle machtsongelijkheid dankbaarheid onderhandelingstechnieken multiculturele achtergrond
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books