Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Crowdfunding voor Dummies

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 9789045355023
Direct te downloaden

Samenvatting

Wil je ook weten wat crowdfunding voor jou als ondernemer kan betekenen en hoe je via crowdfunding mensen aan je verbindt? Leer op een eenvoudige wijze alles wat je moet weten over hoe je crowdfunding kunt inzetten om je droom of je bedrijf te realiseren. Lees alles over de verschillende vormen van crowdfunding, waarom mensen in jou investeren en hoe je een succesvolle campagne opzet. Na het lezen van Crowdfunding voor Dummies kent crowdfunding voor jou geen geheimen meer!

- Tekst in begrijpkijk Nederlands
- Informatie klaar voor gebruik
- Pictogrammen en andere navigatiehulpjes
- Handige spiekbrief
- Toptienlijstjes
- Een vleugje humor

Specificaties

ISBN13:9789045355023
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:205
Druk:1
Verschijningsdatum:15-4-2017
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Martijn Arets

Martijn Arets daagt en inspireert met zijn bedrijf Brand Expedition organisaties en individuen uit op het gebied van merk, strategie, ondernemerschap, innovatie, nieuwe business modellen en, niet te vergeten, social media. Daarnaast gebruikt hij zijn ervaring en energie om andere organisaties verder te helpen en om te participeren in startups die de wereld willen veranderen.

Andere boeken door Martijn Arets

Over Koen van Vliet

Koen van Vliet is als ondernemer actief op het snijvlak tussen cultuur, creatieve industrie en ondernemerschap. Hij onderzoekt, ontwikkelt en ondersteunt projecten die te maken hebben met nieuwe vormen van samenwerking en financiering, zo stond hij onder andere aan de basis van het Nationaal Crowdfunding Onderzoek, is hij een van de oprichters van het platform voor cultuur en ondernemerschap in Nijmegen en organiseerde hij diverse debatten en congressen over samenwerking in de creatieve industrie.

Andere boeken door Koen van Vliet

Inhoudsopgave

Inleiding 1

Deel 1: Basisprincipes 5
1. Korte inleiding 7
2. Waarvoor zou ik crowdfunding gebruiken? 19
3. Wanneer zou ik voor crowdfunding kiezen? 31
4. Wat zijn de nadelen van crowdfunding? 37
5. Platformen 41

Deel 2: Soorten crowdfunding 51
6. Crowdfunding zonder financiële tegenprestaties 53
7. Crowdfunding met financiële tegenprestaties 63

Deel 3: Voorbereiding 71
8. Welk type crowdfunding kies je? 73
9. Jouw verhaal 83
10. Je netwerk 97
11. Je kosten en doelbedrag 111
12. Zorg voor een goed team 127
13. Je tegenprestaties en voorgestelde bedragen 135

Deel 4: Je campagne 143
14. Planning en voorbereiding 145
15. Campagne voeren 155
16. Gehaald, en nu? 161

Deel 5: Het deel van de tientallen 171
17. De tien meest gemaakte fouten 173
18. Tien zaken om in de gaten te houden 177
19. De tien belangrijkste platformen in Nederland 181
20. Tien voordelen van het gebruikmaken van een bestaand platform 185

Deel 6: Bijlagen 189
Bijlage A: Verklarende woordenlijst 191
Bijlage B: Platformen actief op de Nederlandse markt 197

Index

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Crowdfunding voor Dummies