Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

How Advertising Will Heal the World and Your Business

Paperback Engels 2011
Verkooppositie 999999964 dagen in de top 100
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

De tijd is gekomen voor een radicale paradigmaverschuiving in het huidige merkenmanagement. Waar in het verleden leek of merken zich hoofdzakelijk concentreerde op het vervullen van hedonistische individuele behoeften, wordt het steeds duidelijker dat mensen wachten op merken die hen helpen anderen te helpen. Deze zogenaamde 'Zinvolle Prosocial Brands' helpen bij de vervulling van een sterke fundamentele en groeiende behoefte: de noodzaak om een zinvol leven te leven.

Dit boek, gebaseerd op uitgebreid onderzoek van de 16 grootste economieën in de wereld, onthult nieuwe inzichten en bevat praktische kennis waarmee u uw merk kunt laten groeien én een positieve impact op onze wereld kunt bewerkstelligen.

Specificaties

ISBN13:9789048419272
Rubriek:Marketing
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:159
Druk:1
Verschijningsdatum:31-5-2011

Expertrecensies (1)

Max Kohnstamm | 9 april 2013
Mark Woerde heeft een bijzonder boek geschreven. De auteur predikt met passie voor een fundamentele ommezwaai in het marketingdenken. Het boek is een pleidooi voor 'prosocial behaviour' van bedrijven, ofwel een pleidooi voor 'prosociale merken'. Nu zult u misschien denken: leuk allemaal, maar wat levert 'prosociaal gedrag' mij in dit hedonistische tijdperk op?Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

The book in 2.5 pages
Preface

1. The meaning of life
2. Companies, brands and meaning
3. Building Meaningful Prosocial Brands
4. Let's do this together
5. Research design

Notes and references
Acknowledgements
About the author

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How Advertising Will Heal the World and Your Business