Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verkopen is een werkwoord

Paperback Nederlands 2009 9789048600649
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Met Minder inspanningen Meer salesrendement realiseren. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet je die drie M'en om in de praktijk? Pieter de Smet verwoordt zijn bevindingen en tips in dit boek. Hij wil hierbij zeker niet beleren, maar vooral inspireren.

De aanpak van dit boek is no-nonsense, de schrijfstijl direct. Pieter de Smet put uit een jarenlange praktijkervaring. Zijn boek is doorspekt met voorbeelden uit de dagdagelijkse salespraktijk. Theoretische modellen en begrippen belicht hij vanuit een functionele invalshoek. Hij verliest hierbij nooit de directe link met de werkvloer.

De rode draad in het boek is het vinden, analyseren, beheersen en beheren van de expliciete en impliciete behoeften van de (potentiële) klant. Pieter de Smet schuwt daarbij geen controversiële begrippen als 'commerciele prostitutie' en 'sado-masochistische communicatie'. Dit boek wordt jouw salesbijbel en inspiratie voor toekomstige cont(r)acten.

Deze no-nonsense salesbijbel boordevol praktijktips is een must voor al wie actief is in sales en marketing en wie anderen moet overtuigen en overhalen.

Specificaties

ISBN13:9789048600649
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:236
Druk:1
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (2)

Marcel Boons | 8 maart 2010
Verkopen doen we allemaal, de één wat vaker dan de ander. Herinnert ú zich de laatste keer nog dat u uw standpunt, een product of een dienst aan een ander wilde verkopen? En hoe verging u dat? Was dit een natuurlijk proces of bent u blij dat u dit niet al te vaak hoeft te doen?Lees verder
Daniëlle de Jonge | 8 februari 2010
Met minder inspanningen meer verkopen. Zo begint het boek 'Verkopen is een werkwoord' van Pieter de Smet. Dat maakt nieuwsgierig. Want verkopen is (vaak veel) energie steken in je bedrijf, jouw verkoopkwaliteiten, vaardigheden, een topproduct of –dienst aanbieden en een constant hoog serviceniveau bieden.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Pieter De Smet

Pieter De Smet put uit meer dan 30 jaar ervaring in communicatie en verkoop. Hij verdiende zijn strepen in tal van organisaties en bedrijfssectoren, als consultant, trainer en woordvoerder. Hij doceert Product- & Prijsbeleid en Sales- en Accountmanagement aan VIVES en is rechter in handelszaken in de rechtbank van koophandel Gent, afdeling Kortrijk.

Andere boeken door Pieter De Smet

Inhoudsopgave

Inleiding
De verkoper is vaak een commerciële sado-masochist

1 Zeker te weten alvorens te ageren
2 Klantgericht voorbereiden van het salescontact
3 Klantgericht contact nemen met de (potentiële) klant
4 Klantgericht argumenteren en demonstreren
5 Wat een geluk dat de (potentiële) klant aandraaft met bezwaren
6 Klantgericht afsluiten van het cont(r)act
7 Summiere checklist voor een optimaal (potentieel) klantencontact
8 Je kunt niet niet communiceren
9 Het salescontact samengevat in spreuken

Algemeen besluit
Lexicon salesbegrippen
Bibliografie
Nawoorden

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verkopen is een werkwoord