Management
Ingenaaid Nederlands 1995 9789052611839Samenvatting
De zesde editie van dit beroemde inleidende managementboek speelt in op de dynamische veranderingen in de omgeving van organisaties - mondialisering van de economie, cross-culturele samenwerkingen, joint-ventures met voormalige Oostbloklanden, strategische allianties, vrijhandelsverdragen, uitbreiding van de Europese Unie, enzovoort — en laat zien hoe effectieve managers zich hieraan moeten aanpassen.
Flexibilisering van de economie en de bedrijfsomgeving heeft haar weerslag op zowel strategische als organisatiekundige aspecten van management. De term 'dynamische betrokkenheid' wordt in dit boek gebruikt om deze veranderingen te belichten. De nadruk van deze zesde editie ligt op praktische toepassingen, aan de hand van veel cases.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan