Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Get Social+

Online netwerken voor beginners

Gebonden Nederlands 2012 9789055948833
Verkooppositie 9999999336 dagen in de top 100
Dit product is niet meer leverbaar

Samenvatting

Wel eens gehoord van 'social media' maar hebt geen idee hoe het precies werkt en wat u ermee kunt? Bent u nieuwsgierig en wilt u ontdekken hoe u er effectief gebruik van maakt om online te netwerken? Dan hebt u het juiste boek te pakken.

In 'Get social+' maakt u kennis met online netwerken zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en Google+, maar ook met andere mogelijkheden om informatie online met elkaar te delen zoals Flickr, Spotify, Foursquare en Prezi. In sneltreinvaart bent u up-to-date, weet u welke netwerksite en tools geschikt zijn voor uw doel en kunt u direct online aan de slag. Of u nu uw netwerk wilt vergroten of als ondernemer meer klanten of business wilt aantrekken, laat u inspireren en get social!

'Jeanet Bathoorn beschrijft in Get Social op een enthousiaste en vlot leesbare manier hoe social media voor ieder van ons van toegevoegde waarde kunnen zijn. Ze doorspekt haar vele praktische tips met cijfers, citaten en voorbeelden van mensen die na lang aarzelen toch social media zijn gaan gebruiken en nu spijt hebben dat ze niet eerder zijn begonnen. Get Social is een aanrader voor iedereen die zich afvraagt wat te doen met social media en de eerste stappen wil gaan zetten op social media vlak.'
- Jan Vermeiren, oprichter van Networking Coach en auteur van 'Let's Connect!' en 'Hoe LinkedIn nu echt gebruiken'

Specificaties

ISBN13:9789055948833
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:200
Uitgever:Scriptum
Druk:7
Verschijningsdatum:4-4-2012

Expertrecensies (5)

Social Media: van instrument naar strategie
Pierre Pieterse | 23 januari 2013
Social media is ‘hot’. Niet meer zo ‘red hot’ als een tijdje geleden maar nog altijd ‘hot’. De mystieke waas eromheen is afgelegd en wat dan overblijft, is een nuttig maar ook tamelijk lastig instrument. Vier proto-typische social media boeken langs de meetlat.Lees verder
Joris Arts | 10 november 2011
In 'Get social' van Jeanet Bathoorn lijkt de ondertitel 'Online netwerken voor beginners' mij iets te kort door de bocht. Ik classificeer mij niet als beginner, maar heb dit boek met erg veel plezier gelezen en veel nieuwe dingen geleerd. Het boek is dus zeker niet alleen voor beginners, maar kan ook de al wat gevorderde social media-gebruiker veel brengen.Lees verder
Brigitte Koehler | 3 november 2011
'Get Social' van Jeanet Bathoorn neemt je mee langs verschillende online netwerken. Een praktisch boek voor iedereen die wel eens gehoord heeft van social media maar geen idee heeft hoe het precies werkt en wat je er mee kunt doen. Het boek 'Get Social' van Jeanet Bathoorn is een kleurrijk vormgegeven boek dat door zijn handige formaat en vele afbeeldingen direct uitnodigt om te gaan lezen.Lees verder
Linda Poort | 11 augustus 2011
'Get Social' van Jeanet Bathoorn is een handige gids voor mensen met voldoende achtergrondkennis van internet, die erover nadenken om gebruik te gaan maken van social media, maar nog niet precies weten hoe de vork in de steel zit. Het boek is aantrekkelijk vormgegeven en met duidelijke uitleg komen beginners hiermee een heel eind.Lees verder
Dorien van Doorn | 27 juni 2011
Een waardevol boek voor de beginners in online netwerken. 'Get Social' bestrijkt werkelijk alle aspecten van sociale netwerken op dit moment; van het meest zakelijke tot het meest vluchtige netwerk. De speelsheid en directheid waarmee de wetenswaardigheden van internet worden beschreven, maken het een aangenaam boek.Lees verder
Alle expertrecensies (5)

Lezersrecensies

3.3 van de 5
3 stemmen
0
1
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

geboekstaafd
De top 3 van Jeanet Bathoorn
Nienke van Oeveren 19 april 2013 Jeanet Bathoorn is spreker en auteur op het terrein van sociale media als Facebook, LinkedIn en Twitter. Zij ontdekt de vele mogelijkheden van internet graag. Vanuit passie en deskundigheid vertelt ze hierover aan anderen. Daarnaast verzorgt ze trainingen en presentaties over social media. Wat leest zij? Dit is haar top 3.
meetlat
Social Media: van instrument naar strategie
Pierre Pieterse 23 januari 2013 Social media is ‘hot’. Niet meer zo ‘red hot’ als een tijdje geleden maar nog altijd ‘hot’. De mystieke waas eromheen is afgelegd en wat dan overblijft, is een nuttig maar ook tamelijk lastig instrument. Vier proto-typische social media boeken langs de meetlat.
Alle interviews en artikelen (2)

Over Jeanet Bathoorn

Jeanet Bathoorn is ondernemer vanaf 1 januari 2005. Ze heeft in de loop van de jaren meerdere bedrijven gehad. In 2016 registreerde ze het merk VrijheidsOndernemer®. Vanaf 2012 focust zij zich al op de combinatie bedrijf en 'de rest van je leven'. Na het veranderen van haar verdienmodel en het maken van harde keuzes is ze erin geslaagd om ongeveer 4 maanden per jaar te werken en 8 maanden per jaar te kiezen wat ze doet. Aan de hand van haar framework begeleidt zij zelfstandig kennis-ondernemers naar meer resultaat, vrijheid en succes. Zij is expert op het gebied van masterminden. Haar 7e boek 'In 10 Stappen een Magische Mastermind', uit 2020, behandelt deze unieke methode. Zij is gecertificeerd NLP coach en gecertificeerd Geld Archetype coach. Haar 6 boeken zijn gezamenlijk al 30.000 keer verkocht. Daarnaast is ze regelmatig te gast bij radio en TV om haar kennis over social media en zelfstandig ondernemerschap te delen. Zo was ze o.a. bij BNR, Hart van Nederland, EditieNL en Omroep MAX. Jeanet Bathoorn wordt omschreven als no-nonsense, aards, to-the-point, deskundig en authentiek. Als business coach komt ze tot de kern en ziet ondernemerschap als dé mogelijkheid om het beste uit jezelf te halen en van waarde te zijn voor anderen.

Andere boeken door Jeanet Bathoorn

Inhoudsopgave

Voorwoord
Hoe werkt dit boek?

1. Wat zijn social media?
-Huh, social media?
-Wat is je doel?
-Welke categorieën social media zijn er?

2. Een overzicht van online netwerken
-Wat is online netwerken?
-Je strategie bepalen
-Social media zijn geen hobby
-LinkedIn
-Twitter
-Facebook
-Google+
-Hyves
-NING en de overgang naar Grou.ps
-Path – Netwerken zonder social netwerksite
-Mindz
-Female Factor
-Ikki
-re.vu
-Overige websites
-Overzicht van websites

3. De impact van social media
-De opkomst van social media
-Vroeger hadden we knoppenangst, of in het Engels: cyberphobia
-Hoe social media de onderstroom in beweging zetten
-De gevolgen van social media

4. Online netwerken en vrouwen
-Vrouwen, bedankt
-Participatie van vrouwen

5. Handigheidjes bij het online netwerken
-Google Documenten
-Google Agenda
-Google Alerts
-Digitale takenlijst
-iGoogle
-Google Reader en RSS-feeds
-Skype
-Documenten versturen - niet via de mail
-QR-codes

6. Gevaren van online netwerken
-Privacy
-Verslaving of informatie-overload
-Tijdsbesteding
-Onpersoonlijk
-Iedereen leest mee - vakantie
-Blunders


Verklarende woordenlijst
Dankwoord
Inspiratiebronnen
Literatuur
Over de auteur
QR-code

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Get Social+