Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Online marketing inside out

Nieuwe media - nieuwe marketing - nieuwe klanten

Paperback Nederlands 2011
Dit artikel is niet leverbaar.

Samenvatting

Dat het internet niet meer weg te denken is, weet iedereen. Dus zeker elke marketeer. En dat u met traditionele marketingacties steeds minder bereikt, weten ze ook. Maar wat dan wel? 'Online marketing inside out' laat overtuigend zien hoe u de duizenden en duizenden potentiële klanten op het net kunt bereiken door podcasting, blogs, social media (LinkedIn, Facebook, Twitter), video, email marketing, affiliate marketing, online advertising etcetera.

Laten we eerlijk zijn: veruit de meeste marketeers hebben in hun opleiding nooit iets gehad over online marketing. De veranderingen gaan zo snel dat u zich niet meer kunt permitteren een beetje te experimenteren en zo in de praktijk die kennis op te doen. Dan mist u de boot. Met dit boek bent u wel in een klap up to date, en blijf u uw concurrent een stap voor!

Specificaties

ISBN13:9789058714459
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:194
Druk:1
Verschijningsdatum:3-1-2011

Expertrecensies (1)

Johan Bel RM | 15 december 2011
Met de nodige basiskennis over online marketing ben ik begonnen aan het lezen van 'Online Marketing Inside Out' , in de verwachting me te kunnen verdiepen in dit vak. Dat is zonder meer gelukt. Brandon Eley en Shayne Tilley tonen zich ware experts en laten de lezer enorm veel details zien over de ins en outs van online marketing.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Brandon Eley

Brandon Eley is de oprichter van de online schoenenwinkel 2BigFeet.com, en Interactive Director van Kelsey Advertising & Design waar hij o.a. verantwoordelijk is voor interactieve projecten en online marketing campagnes. Hij blogt op brandoneley.com en thecommerceblog.com.

Andere boeken door Brandon Eley

Over Nick Tilley

Nick Tilley is docent op de faculteit van Veiligheid en Criminologie aan de University College London.

Andere boeken door Nick Tilley

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Het nieuwe gezicht van marketing
2. Public relations en media in de 21e eeuw
3. Zet je pageviews om in winst
4. Zoekmachine-optimalisatie
5. Social media
6. E-mailmarketing
7. Affiliate-marketing
8. Online adverteren
9. Alles samenvoegen

Noten
Trefwoorden
Over de auteurs

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Online marketing inside out