Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verras de klant!

101 inspirerende ideeën

Gebonden Nederlands 2011 9789074864640
Verkooppositie 99999994 dagen in de top 100
Dit product is niet meer leverbaar

Samenvatting

Zeg nou eens eerlijk, wie houdt er niet van verrassingen? Iedereen vindt het leuk om verrast te worden.
Mensen worden blij van een onverwacht, attent gebaar. Zo ook klanten. Het is belangrijk uw klanten steeds opnieuw op een creatieve wijze te verrassen. Geef ze net iets meer aandacht dan ze verwachten. Doe altijd iets extra's. Kortom, 'Verras de Klant'. Bijvoorbeeld met een kerstkaart in de zomer, een offerte verpakt in een blik of laat uw klant zomaar een prijs winnen. U zult ervaren dat klanten uw initiatieven belonen, want u bent immers diegene die opvalt tussen al die andere verkopers waar hij mee te maken heeft. En daar gaat het om!

Dit boek is bestemd voor iedere verkoper die iets extra's voor zijn klant wil doen. Het bevat meer dan honderd inspirerende ideeën voor een creatieve klantgerichte aanpak in de praktijk. Ideeën die verfrissend en verrassend zijn. Ideeën die vooral bruikbaar en eenvoudig toepasbaar zijn. Ideeën waarbij creativiteit de belangrijkste succesfactor is.
Ervaar hoe leuk en inspirerend het is om de inspiratietips uit dit boek toe te passen!

Specificaties

ISBN13:9789074864640
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:112
Druk:4

Expertrecensies (2)

Daniëlle de Jonge | 9 juli 2008
Opvallen op eigen wijze. Is dat niet wat we allemaal willen bij onze (potentiële) klanten? Producten en diensten zijn niet het enige wat we te bieden hebben - daarvan zijn al zo veel aanbieders. Dus zoeken we naar creatieve oplossingen om net wat meer aandacht te trekken bij de klant.Lees verder
Eric van Arendonk RM | 21 oktober 2007
'101 inspirerende ideeën' worden er op de omslag van het boek 'Verras de klant' beloofd. Nu moet ik zeggen dat ik ze niet nageteld heb, maar het zal ongetwijfeld kloppen. In een kleine honderd pagina's laat Rob Snoeijen de meest creatieve ideeën om de klant aangenaam te verrassen je om de oren vliegen.Lees verder

Lezersrecensies

4.2 van de 5
13 stemmen
2
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Rob Snoeijen

‘Sales-Inspirator’ Rob Snoeijen is met zijn meer dan 25 jaar verkoop- en management ervaring, een salesprofessional pur sang is. Rob is gecertificeerd trainer, coach, spreker en ondernemer. Met veel enthousiasme weet hij zijn klanten te inspireren en motiveren om te veranderen. Vanuit zijn initiatief SalesTopics helpt hij organisaties en (sales)professionals in het verbeteren van hun commerciële rendement door praktijkgerichte Sales Training, Sales Coaching, Sales Consultancy en Sales Inspiration. Met Succes als Resultaat. Vanuit zijn passie voor sales heeft hij twee bestsellers geschreven: ‘Verras de Klant’ en ‘Knuffel de Klant’ (samen met Stephan van Gelder), waarvan er meer dan 15.000 exemplaren verkocht zijn. Zijn weblog bij SalesOnline.nl is een van de best gelezen Sales Blogs van Nederland. Als lid van de Professional Speaker Association Holland (PSA) geeft hij regelmatig lezingen, presentaties en workshops over zijn visie op sales en klantgerichtheid. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Volgens Rob is het laten groeien van mensen en hun organisaties het mooiste wat er is. Zijn motto: 'Snoeijen doet Groeien.'

Andere boeken door Rob Snoeijen

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. Verrassende kennismaking
2. Offertes die verrassen
3. Presentaties die verrassen
4. Verrassende klantmomenten
5. Georganiseerde verrassingen
6. Verras de klant-kalender
7. Interne klanten verrassen
8. Verrassende klant-oneliners
9. Verrassende relatiegeschenken
10. Tot slot … verras uzelf!

Over Rob Snoeijen
Extra verrassing

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verras de klant!