Service Agreements
Paperback Engels 2006 9789077212912Samenvatting
Deze itSMF Management Guide beschrijft de basis van een service management strategie, met de nadruk op het concept van service agreements. Het boek gaat een stap verder dan ITIL. Het beschrijft de ontwikkeling en de inhoud van de belangrijkste onderdelen van deze strategie gedetailleerder. Het biedt zowel klanten als dienstverleners inzicht in het onderwerp en probleemgebieden rond service agreements. Deze richtlijnen zijn geschreven om lezers de ondersteunen in het succesvol ontwikkelen van service management.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Foreword
Acknowledgements
Introduction
1. A Service Management Overview
2. A Framework for the Implementation of Service Management
3. A Model for the Development of a Service Catalogue
4. A Model for the Negotiation and Development of Service Agreements
5. Conclusion
6. Bibliography
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan