Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Marketingfacts Jaarboek 2017-2018

Paperback Nederlands 2017 9789078972044
Verkooppositie 13233165 dagen in de top 100
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Dit jaar publiceren wij voor de 12e keer het Marketingfacts Jaarboek. Wat begon als een handig gidsje dat de lezer wegwijs maakte in het veranderende medialandschap, is in 12 jaar tijd uitgegroeid tot een ruim 400 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van (online) marketing aan de orde komen.

In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle voor jou actuele onderwerpen van online marketing anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen en trends.

Met het 'Marketingfacts Jaarboek' ben je in een keer bij als het gaat om alle relevante statistieken en cijfers, inspirerende voorbeelden en best practices. Met de input van 30 prominente experts, is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk voor marketingprofessionals en -studenten.

Aan deze editie van het Jaarboek schreven de volgende experts mee:
Arne Keuning (Upstream), Berend Sikkenga (LEGO), Bram Draaijer (Social Embassy), Bram Koster (Marketingfacts), Bregita Postema (Storm Digital), Chris Hanselaar (Story Studio), Christine Liebrecht (Tilburg University), Danny Oosterveer (Burgers Zoo), Erik de Ruiter (Storm Digital), Ernst Kruize (Gemeente Utrecht), Frank Schröder (Quadia), Freek Janssen (Lewis PR), Ger Veldkamp (Storm Digital), Gijs Moonen (Lewis PR), Jan-Paul Koudstaal (BLiS), Jordie van Rijn (EmailMonday), Jorn Vriend (KPN), Laurens Boex (Rodesk), Marlies Burgler (Storm Digital), Martijn Hoving (SEO-expert), Martijn Staal (Oogst Online), Matthijs van den Broek (WUA!), Peter Kager (ICTrecht), Peter van der Schaar (Netwinst), Remi van Beekum (Kiemfabriek), Remy Bergsma (Ortec), Sander Duivestein (Sogeti), Suzanne de Bakker (Universiteit van Amsterdam), Thomas van Manen (Marketingfacts), Yorick Voorthuizen (Tommorrowmen), Zanna van der Aa (KSMfabriek).

Specificaties

ISBN13:9789078972044
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:430
Druk:12
Verschijningsdatum:24-5-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

3.5 van de 5
88 stemmen
47
7
2
3
29

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. Marketing & strategie
2. Analytics
3. Mobile
4. Advertising
5. Search
6. E-mail
7. Video
8. Social media
9. Pr & contentmarketing
10. Customer service
11. Design & user experience

Hot topics
Met de hot topics helpen we je om een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het onlinemarketingvakgebied.
1. Wetgeving & privacy
2. E-commerce
3. Marketing automation
4. Conversational commerce
5. Customer journey

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketingfacts Jaarboek 2017-2018